Preghiera a l'Arcàngel Miquel

L'Archangel Michael hè l'angelu più impurtante chì guidò l'esercitu contru à Satanassu. In a chjesa, hè cunsideratu cum'è u protettore principalu è u luchador cù u male è l'ingiustizia. À l'imbiancinu, l'arcànghjulu hè ripresentante cum'è un omu gufu è altu chì hà una spada in i so mani.

E preghere à l'archistratista Michael leghjite, interpellate d'assistenza è sustegnu in situ situ faux, in più di ridivà di varii malatie è a prutezzione. I Clergeri discutenu chì l'arcànghjulu sente ogni persona si i appelli vènenu da un core pulu. Hè ricumandemu d'avè un icona cun un ritmu di Michael à a casa, ùn serà micca solu utili in leghje i preghjudizii , ma ancu serve ancu com'è un tipu di tutore di casa da diverse diffici è maligni.

Prima di dumandà aiutu di l'Assicurati Esteri, unu deve dumandà u pirdunu di tutti i persone, chì avete involuntàvule o in casu d'offènziu. Ùn pudete micca ghjurà è ghjurà, è cunnanda à l'altri. Ricusate di l'usu di l'alcohol è di l'droga, solu per chì una persona pò accade à Diu. Ricurdativi chì a più impurtante hè a fede, senza a quale hè impussibile d'aiutà aiutà i putere più altimili.

Preghiera a Archangel Michael per aiutu

Per affruntà e Puteri Cumpagnia hè necessariu solu cun un core puru è l'ànima, perchè l'còllera è l'odiusanu sò un muru chì ùn pò micca esse superatu. Per l'arcànghjulu, per sentiri preghere, unu tocca à a purità spirituale. Pudete cuntattà à Mikhail à un tempu quandu avete bisognu d'aiutà in e diverse situazioni, per esempiu, quandu era statu assai problemi è ùn sapianu cumu si passanu. L'archistru strategicu pò aiutà in situazioni difficili è in i prublemi di u ghjornu. Un altru preghjetu pruteghja contru à spoiling, deve esse leggiatu quandu una persona pensa chì un effettu magicu hè stata mandatu da ellu. A preghiera à l'archistrattuist Michel aiuta per pruteggià, ancu da u spoore severu. A preghiera à u archistratist Michael da i forzi malveti sona cusì:

"Oh, San Michele l'Arcànghjulu, anu meriti nantu à noi, piccati, esigene a vostra intercessione, salvate, i servitori di Diu (nomi), di tutti i visibilità è invisibule, è rinfurzà cù l'horrore di u mortali è a vergogazioni di u diavulu è aiutanu in spirammi show our Creator in l'ora di u so tribultu è ghjustu ghjustu. O All-santu, grande Michael Archistrategy! Ùn disprezzanu noi piccatori chì preziamu à voi per aiutà è per a vostra intercessione in questu è questu futuru, ma unghji cù u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu per sempre è sempre.

Leghjite a preghiera in qualchì tempu quandu avete bisognu d'assistenza. Pudete fà cusì in a chjesa è in casa, cù l'icona è senza ellu, perchè più importante, a fede.

Preghiera a Archangel Michael per ogni ghjornu

In tutti l'ichons cù l'imaghjini di l'arcànghjulu in i so mani, puderete vedà una spada, da quale ùn supira solu solu prublemi, ma ancu ansii, teme è parechji esperimenti. Hè cresce chì, se lele l'arcipreste di a preghiera di ogni ghjornu, ùn pò micca temerà da qualcosa, perchè una persona hà prutezzione di l'angelu più forte. Pudete fà legerà solu ghjornu o dopu avvenimenti impurtanti in a vita per ridivà i sentimenti è i pinsamenti negattivi. Pudete cuntattà à Mikhail in ogni mumentu di u ghjornu. Pudete tichjate a prighera ùn solu per ellu stessu, ma ancu per i pezzi cercati, per esempiu, aiutarà à salvà un amatu in a strada. Per pricà per e altre persone, avete bisognu di scrive u so nomu nantu à una carta di carta è ellià in i lochi induve u "nomu" hè scrittu.

Una preghiera sparta à l'arcàngel Miquel per ogni ghjornu hè:

"Signore, Gran Diu, Rè senza u principiu!"

Venite, Signore, u vostru Archangel Michael per aiutà à i vostri servitori (nom). Prupietà, l'Arcàngel, di tutti i nemichi, visibili è invisibili.

O Signore, u Gran Archangel Michael!

Demonii à a machina, impedite tutti l'avutri cummatti contru à mè, è fècenu cum'è pècura, è humili u so corazzu malvaghji, è anch'elli cum'è a polvara in u visu di u ventu.

O Signore, u Gran Archangel Michael!

L'arcànghjulu, u primu principatu di sittighjatu, u cumannanti di i putenzi celends - i Cherubim è Seraphim è tutti i sante.

O Ubodny Michael Archangel!

U guardiastellu ùn pò micca esse dichjaratu, svegghiamu un gran helper in tutti i prublemi, dolors, in dolors, in deserti, in l'intramuntenza, in i fiumi è in i mari in un paradisu tranquilo.

O Signore, u Gran Archangel Michael!

Entri à noi di tutti i delights of the wily diabolical, quandu avete intesu, piccati (nome), pricendu à voi, invoca u vostru nome santu, aghjurnà per aiutà è senti a nostra preghiera.

O Gran Archangel Michael!

A Vittoria hè tutte ciò chì hè contru à noi, da u putere di u Santu di San Ghjuvelli, l'ànghjuli sante è l'apostoli santi, u saggiu profeta d'Elija, u santu u grande Nicola, l'archevatru di Mir Likiy miracle-worker, u saggiu Andrew Yurodivy, i martiri santi Nikita è Eustathius, a santa Passione Riva- , patri reverendo è i jerarquidi sante è martri è tutti i Poti divinità santi.

O Signore, u Gran Archangel Michael!

Ai digià, i vostri servitorii (nome), salvà u corpu, u dilùviu, da u focu è a spada, da a vana morte, di tuttu u male è da l'inimitariu di l'appiccicatu, è da a tempesta fatta, è da u malu liberate, u grande Michele di l'Arcànghjbu di u Signore, sempre, ora è sempre è sempre è sempre. Amen ".

Se ùn pudete amparà a parolla di a prichera, poi scrive u testu nantu à una carta di carta è leghje. A cosa principal hè, durante a lettura, ùn rientraghjanu e ùn anu micca bariu, a prima verificazione di u testu parechje volte.

Preghiera a Archangel Michael à u morti

Lee a preghiera per e persone chì anu passatu duie volte à l'annu: u 19 di sittembre è u 21 di nuvembre. Hè cresce chì esse à quandu meditazione, queste ghjornu, Micinu torna da u celu, cogliu u so focu di u focu in l'infernu è si mette parechji piccatori à u celu. Hè per quessa a pricà per tutti i peccati di a famiglia, hè necessariu di leghje una prighera simplice, puntualmente à mezzanotti. L'appughjate sinceri pò ancu reducir l'anguish of the soul, perchè un poviru terribleu cum'è suicidio. Hè necessariu di scrivite i nomi di tutte e figliolu, per quale l'aghju pricatu è sia listinu.

A preghiera per i morti sona cusì:

"U Santu Arcangel Michael di Diu, se i mio parenti (i nomi di u mortu ... è i pariani in a carne davanti à a tribù d'Adamu) sò in u fiery lake, è purtàllanu da u focu eternu cù l'ànima benedetta è i portanu à u tronu di Diu è pricate à u nostru Signore Ghjesù per u perdonu. i so peccati. Amen ".