Sarajevo - attrazioni

Sarajevo hè chjamatu "Ghjerusalemme di l'Europa". Stu alcuni hà vinutu per via di a diversità di e religione, chì sò cunfessi. Perchè Sarajevo hè riccu in temi interesanti - moschea, chjese è e chjese. Ma a paleta di attrazioni in a cità si va da l'imaginazione di i turisti. Sarajevo plei l'ospiti cù l'objetu naturali stupendine, u patrimoniu storicu è culturale, è ancu postu induve a tradizione naziunale anu sempre prisutti.

Ci sò assai attrachjimenti pò esse vistutu da ssevenu viaghjate o viaghjate in Sarajevo per dui ghjorni. A strada, a pregunta: "Chì avè vede in Sarajevo?" Ùn ghjunghje micca, perchè in ogni passu duverebbe aspèttanu per oggetti interessanti.

Romeo è Juliet Bridge - Sarajevo Romantica

In u centru di a cità hè u Vrbanja ponte, u sicondu nome chì hè Suada è Olga. Ma hè cunnisciuta trà i turisti com'è u ponte di Romeo è Juliet. Parlà di l'eroi veru, quasi i nostri contemporani. In maiu di u 1993, un paru di Admira Bosnian Ismic è Serb Bosko Brkic hè statu impastatu in u Vrbanja Bridge. Vulianu abbandunà a cità dopu l'assediu, ma perdiu. A coppiu, u so amori ùn hè statu impeditu per differenzi etichi, hè diventata una legenda è un simbulu di u sufrimentu di i persone, da una parte di u cunflittu. Oghje, Romeo è Juliet Bridge hè un locu predilettu per l'amatori chì ci stanu fiori o ghjustu vicinu à una pesta cun l'inscription: "Una cullana di u mo sangue fell and Bosnia did not dry up". Ma strangely enough, hè cunsacratu à un'epicmente avvenimentu difettu, perchè u ponte hà ricevutu u so secondu nomu ufficiale. In April 1992, durante una manifestazione pacífica, i suldati uccisi Suada Dilberovich è Olga Susich. Tutti i tragichi avvenimenti nantu à u ponte sò cunnessi cù l'azzioni militari in Sarajevo, perchè i lucali ùn si separanu micca l'uni à l'altri è vendu à u ponte, ricordate a guerra tràggica à a fine di u seculu passatu.

Musei di Sarajevo

Sarajevo hè riccu in musei. À cinquanta metri d'altri sò i dui musei più impurtanti di a capitale - u museu storicu di Bosnie-Herzégovine è u Museu Nazionale . U primu hè chinu d 'exhibiti interessanti, chì cuntanu di a guerra Bosniana. U museu stessu hè situatu in un edificu custruitu durante u socialisimu. Chjucchi stanzani sò micca stati troppu punti chì dicenu di quellu periodu è parechji turisti anu da chjappu. Ma i ricordi di i residenti lucali sò sempre ricordi freschi, ùn ci hè bisognu di piccati.

U museu Naziunale ammai l'esprissioni più vali di u paese - artifacti obtati in scavi, arti ogetti, articuli di i diversi è assai più.

U museu più maravigghatu hè u Svrzo House Museum , chì hè stata custruita in u tempu Ottumanu. U so valore hè chì hè urdinariu, ùn hè micca statu ricustruitu o ricreatu. In questu custruzzioni tuttu hè interessante - da quandu hè stata custruita è u so statu internu. A casa hè divisa in dui parte - per i omi è di e donne. Questa cunferma chì l'estructura di a famigghia di quellu tempu era patriarcal. L'internu internu di a casa prisenta una vista completa di i visitadori di quali richi musulmani hà campatu un periculu assai longu da u XVIII à u XIX seculu.

In u tribunale di u museu Svrzo ci hè una funtana è un giardinu chì sò stati chjappi cù a casa, affinch'elli rappresentenu ancu un gran valore.

Templi è catedrali

U principale architetturale di a Sarajevo Federale hè a Cattidrali di u Sacru Coru di Ghjesù . Hè struitu in 1889 da un architettu Italianu. U stilu di u tèmpiu fù sceltu neogogicu cù elementi di cultura romanciana. A notte era a cattidrali di Notre Dame. Hè quellu chì ispirau l'architettu Josip Vance per creà a cattidrali. U custruitu di u tempiu hè un simbulu di a cità, per quessa hè illustratu in una bandiera.

Bosnie-Herzégovine hè un paese in quali i cattolici, Ortodoxi è musulmani vivenu tranquillamente a prossima. Dunque, in Sarajevo si trova pocu di i tempii più grande, prufitte da a pupulazione di e religione. Allora, in Sarajevo, ci hè un templeu cù u nome majesticu di a mezchezza di l'imperatore . Questu hè unu di i più belli edifici in a regione. Un grande complexe cumu a decorazione principali hè fresques, modelli è mosaici. Una altra caracteristica di a moschea chì a fai unica hè u cimiteru, induve si trovanu a personalità più impurtante di i tempi di l'Imperu Ottumanu.

A famosa isula Ortodoxa in Sarajevo hè a Cattidrali Chiesa di a Natività di a Vergine . Hè stata construita in i 60 di u XIX seculu. U tempiu hà un valore enorme - hè icone purtati da Russia in u 1873 da l'archimandu.

U fiumu Neretva

L'orgogliu principali di Sarajevo, datu da a natura, hè u fiumu Neretva , chì dividi a cità in dui metalli. Un corpusilu di freccia nè limpia è freda si sponda in un canyon stagno è vastu. A cità hè stracenu nantu à i dui banni di u fiumu è ùn hè micca sparse. U strettu strechicamane viaghja rapidamente in un largu valle, chì hè statu famosa per a so faturità. Ma in u mondu storia u fiumu hè statu marcatu da un fattu assai diffirenti - tràggichi fatti. In u 1943, ci era una "Battaglia di Neretva". Questu avvene lighjendariu divintò una storia per u cincu filosoficu Iugoslavi.

U centru stòricu di Sarajevo

U core di Sarajevo hè u centru stòricu, chì hè una parte antica di a cità. Fu ricustruitu in u periodu di l'Imperu Ottumanu. A unicitati di questu locu hè primurmente in l'architettura, chì assorbia i funziunalità orientali è occidentali. A parte di l'edifizii foru criati da l'intervinzione di l'Austria-Ungheria. In u cori di a parti storica di a cità hè una funtana, cum'è a Pigeon Square , chì hè sempri listta d'avè. Hà sorinenti, seculi dopu a vita nantu à e strade veddi ùn cambia micca a so direzione. I Artisansi sò travagli in i so picculi studenti, creanu prodotti unichi.

Pudete viaghjà in la cità nantu à u vostru propiu o cun una guida, in ogni casu, un passaghju per e riti pavatuati di l'òpere ottenu hè sempre fascinante.

Zoo di Sarajevo

U zoologique Sarajevo hà una storia sorprenzia, frà altri simili. Hè scupertu in a fine di u seculu passatu è parechji anni dopu cuntene 150 spezie d'animali. Eight et half ettari erani abbitati da parechji animali, u zoo era assai populari in Auropa. Ma a guerra chì accumincia più di vinti anni fà anu distruttu stu locu incridenti. L'animali ùn pò micca surviglià a caristia è u cunchju. Hè vacanti à u Zoo Sarajevo in u 1995, quandu l'ultimu animali hè mortu - un omi. In u 1999, hà cuminciatu à esse ristrutturati, in u cumènciu, a custruzzione hè stata fatta, è quandu fineru in ghjè, i carcasseri accuminciaru a falla. Oghje u zoologiu hà quasi 40 spezie d'animali, ma l'amministrazione ùn stà impediendo è si preparanu à aperta un terrariu grecu per 1000 metri quadrate. m. Quì ci saranu campanu "grossi felici" - lioni, tigri, pumati, etc.