Isole Fær Øer - attractions

Affirmatu da una multitùdine di visitatori, l' Isuli Færnete apparentimenti littiralmenti senza siti interessanti. Naturalment, sò parechje micca, perchè quì, in u territoriu hà smintatu da i turisti, per parechji anni una regione unica è assai attraversu s'hè furmatu, chì ogni vaghjime chì hà degnu d'ellu deve visita.

Attraversi naturali

A natura, senza dubbitu, hè a principale attrazione di l'Isuli Færnete in Danimarca . U clima rude è distanza in u mondu provistavanu già è à e belli isulani una atmosfera di solitude è silenziu, cusì necessaria per ogni persona di u tempu à u tempu. Ogni dei e divuitte isuliani ci sò e cose proprietà è l'uruglii naturali rari. Per esempiu, Fugle, l'impresa "isula di i pani", diventò famosu per e grandi colonie di l'uceanu di u maritu chì cunziddi l'acelli di 450 metri è 620 metri di l'isula cum'è a so propria casa. L'altra "isula d'occa" hè Michisness. Hè quì chì l'aviani migrati in l'estate.

L'isula più muntosa di l'arcipelagu Færæ è Kalsa. Imagine: a costa uccidintali di l'isula - sò chjappi abbastanti stravagini. A strada, una di e rocci vicinu à i Settlements di Skarvanes hà una forma stramba assai, per a quale ellu riceviu u so nome Trtilkonufingur, littiralmentu u dettu di u trollchikha.

In l'isula Strømø, in più di a capitale, ci sò u più altu (140 m) Fossa cascata è u paese più longu di u paese - Kollafiordur. L'isula stessu hè assai pittoresca, dunque hè cunsigliatu di scopra tanticci, quantu pussibule, à u primu mancu, i paisi usurpati chì ùn sò micca assai populari cun turisti.

À u bordu di u penurtariu di e Isole Færere, in l'isula di Vagar, si trova u bonu paisolu di u Lago di Sorvagsvatn , chì parechje cupià u mare.

Posti storichi di interessu

Luntanu da u mondu Isuli Feroe ùn sò micca distinti da una grannizza di siti turistici. Dopu u focu di u 1673, ci sò parechje parechje strutture antichi in Torshavn. U monasteru di Munskastov è a Casa di i Monumenti, custruitu in u principiu di u XV sèculu, hà surviviu. Hè survivittu rigalu à u so circundante un muro di pietra. In a capitale hè ancu a fortificazione storica di Skansin, erigite in 1580. I publicu di parlà cum'è "a furtizza più pacífica di u mondu". Durante a Siconda Guerra Munniali, a furtizza era occupata da l'infantaria britannica.

U seculu XII anu ancu u so patrimoniu in queste parti in a forma di i ruvelli di a catedrale di Magnus è a chjesa di San Olaf. Hè situatu à u sudu di l'isula di Streimoy, in un paisolu cun un intricatu nome Kirkjubur.

In l'Isuli Feroe ci hè un cuncertu curioso è salone di mostra, u tettu da questu hè chjubitu cù a turba. Norurlandahusey (Casa di i paesi nòrdici) hà una bella presentazione presentativu, da quandu parechji manifestazii creati chì si facenu esse: interpretazioni, cuncerti, esibizioni, esibizioni. In a bibliuteca di a custruzzione in l'è di l'estiu "Faroe Evenings" sò tenuti, cuncepimentu per i visitori di l'isuli friddi.

Musei interessanti

U statutu di u museu principalu in queste parti hè bè raviatu cù u Museu Storicu di l'Isuli Feroe (Museo Historique / Foroya Fornminnissavn), chì cuntene un incridibile numaru d'artifacti chì mostranu a storia di i Faerus, inizendu cù a famosa età Viking è finu à u XIX seculu. I coleczioni di u museu sò veramente assai interessanti è ancu posti in spazii pocu, per quandu tutti i visitanti di l'isuli anu visitatu questu locu locu di a storia viva.

Sè vo site assai piacevule à a pittura, ci sò parechje galerie d'arte in Faeroe: Ruth Smith Art Museum, Gallari Oyggin è National Art Gallery. I vitturiti celebranu ancu u museu di cera in Westman chjamatu u Museu Vestmanna Saga. I visitanti dì chì uni certi figuri mirani cum'è realistichi chì a so presentazione hè ancu un scary scary.