Wagar Airport

Nantu à l' isuli Feroe, i turisti ùn trovanu platti rossi è mari azuru. Recreazione quì hè a parte di a categuria di exotica: l'amatori di a pesca di u mare, u caminu è a natura pittoresca accade à i Faroe (chì hè unicu lagu u Sorvagsvatn , famoso per u mondu sanu!). Quì pudete ammirazione di i paisaghji inusual è assai peculiaru è ghjustu di a distanza da i megacities frenzii. In l'isuli, una flussu di vita medita, chì attrae turistere, dispiaccà à scambià in l'atmosfera di pace.

U modu più famusu di trasportu annantu à l'archipelago hè cunsideratu cum'è una via interni: trà i ferries di l'isule. Ma cù u mondu esternu, i Faroe sò dinò cunnessi da a cumunicazione aereu: Ci hè un grandu aeroportu internaziunale Vagar, l'unicu in l'isuli.

Caratteristiche Aeroportu

Vagar hè stata fatta durante l'occupazione di a Farra Gran Bretagna. Allora era utilizzatu per scopu militari, è dopu a guerra fù abbandunata per dui decennii. I servizii viaghji civili l'ariaportu hè stallata in u 1963. A principiu di u XXI seculu, hà iniziatu à a mudernizza - in particulare, a pistaway hè statua, chì permette di riceve airbuses tipus A319 è ponu in opera una nova terminal. Avà a capacità di u portu hè di 400 mila passageru.

Vagar hè u base di l'aéroportu per u trasportatore nazionale di e Isole Fær Øer - Atlantic Airways. In più di i principali e volta charter à l'Europa, ancu prupone volte domestica. Vahar hè cunnessu cù una cumunicazione di helicopteru cù l'isuli di Frooba, Skuva, Stoura-Doymun, Koltur, Hattarvik, Svujnoi, Michisnes è Chircia. L'helicopteri di a Compañia volanu à e cità più furtunati di Torshavn è Klaksvuyk.

À l'aspettazione di u volu à l'ariaportu pudete passà u tempu visitando a buttrega di everture. Cci pudete cumprà roba è accessori, perfume, tabacco è zucchero, souvenirs , è parechji prudutti di cunfitte. In u cunfini di a terminal hè una sala di salottu cusì cómoda, parechje coffè cafés, un trastu magazinu, un centru meditare, ATMs. Quì pudete pagà un caru da una di e dui società competitivi. È assai cunvientu hè a prisenza in l'aeruportu di una stanza per passageri cù i zitelli, chì l'usu chì hè liberu. Allora pudete mette u zitellu à dorme è piglià un sestu, preparanu un alimentu alimentu o un alimentu regulare, se ne necessariu, chjamate u pediatricu in funziunalità.

Cume si vede à Vagar Airport?

Turisti da Danimarca è Islanda, Groenlandese è Gran Bretaña, Norvegia, Spagna è Italia vola à l'Avutri Ajutari Vahar à l'Isuli Færnet. Pudete truvà à Farer cumprà un bigliettu per un di i vols regular. In u stessu tempu, avemu nutatu chì l'Isuli Feroe ùn sò micca inclusu in u spaziu di u Schengen, perchè un marcatu speciale nantu à a visa dinese hè necessariu per a so visita. Pudete acquistà à l'embassade o u visa center in Danimarca, chì hè dispunibule in ogni cità maiò.

Arrivatu in l'isula di Voar, induve l'u ghjocu di l'aeroportu si pò truvà ghjunghje à a capitale di Faroe, a cità di Torshavn nantu à l'isula di Streimoy. In più di e ferru tradiziunale, i dui isuli sò cunnessi da un 5 km tunnel in terra, dug in 2002. U bus runs trà a capitale è l'ariaportu (l'attività di u volu hè 6: 00-22: 00, 40 minuti per u viaghju, u bigliettu custioni 110 corona), è a cità pò esse acquistata in u taxi, chì custruite 5-6 volte più.