Cumu fà una persona di plasticine?

I amuri amassi di moldà a plastisina cù ciò chì pudete più tardi ghjucà, cullonu cù relitti e storii diffirenti. Spessu, i zitelli di dumandà à i genitori aiutà à fà un omu di l'artighjanu di plastica, chì, a prima visita, potete assai prublema di difficultu è tempu. Aghju prupunendu un maestru maestru simplice nantu à scultura d'un omu di plastica, grazia à quale chì un babbu primuulu pò ancu ghjestione stu travagliu.

Cumu fà una persona di plastica in 7 minuti?

Un modu fàciutu per distrachjerà un omu pocu di plasticine ùn duverà micca più di 7 minuti è, in più, un zitellu di 4-5 anni pudendu fugliate un eroe di argilla. Tuttu ciò chì tenite bisognu hè una plastilina multi-culore, un cultillu è i pastiche.

  1. Cumminciamu a sculpt a man from plasticine da a testa. Piglia a plastica amarica, fate l'oval è fate un corta per l'ochji è a bocca.
  2. Facemu una faccia: rotolate bolii belli di culori bianchi - occhi e una piccula salchicata di culore rosso - labbra. In i muderni privati ​​inserisci l'ochji è a bocca è pressu un pocu.
  3. Facemu i nostri capelli: ghjucanu a bola, da pressu cù a palme, facenu per favvi. Cù un cutiddadianu chjappà small strisce - capelli è aduprà u nostru capellu à a testa.
  4. Sculture in u troncu: da a pezza rectangulaire di plasticine aghjustatu u collu cun un cuteddu è aghjunghje a salchiccia di a plastisina di u complexion - serà u collu di l'omu. Allora pigliamu dui salsicchetti-mani, inserisci i zucchetti in elli è aghjunghje à u corpu. In u collu, inseriu una pompa è aghjunghje a testa in u corpu. Cusì, u nostru babbone, a so testa è e mani seranu mobile.
  5. Scudamu i nostri pedi: cut un pezzu rectangular di plasticine in u mità, ma micca à a fine. Di plastilina di u culore scuru cullemu dui ovali - calzini - è aghjustemu tutti i dettagli cù l'aiutu di i pasticchi.

U plastice hè prestu!

Cumu fà un omu veru di plasticine?

I figlioli maiò, di sicuru, vogliu chì tutti parianu assai più naturali, cusì per elli avemu l'idea di scultificà una persona cù e cose naturali. Per questu ci hà bisognu d'argilla sculturale è culore, una tazzuletta di acqua calenta, un cultillu è i pasticchi. In l'absentie di plasticine sculptural, per pruducia plastiline di u corpu corpu, hè pussibule cunfittà l'argilla convenciali in i rigioni propiasi: bianchi - 6 piezzu, russu - 2 parte, u giallu - 1 parte.

  1. Scudamu a nostra capedda. Prima di travaglià cù plastilina scurale, suduvate in l'acqua. Scudemu un ovaleddu, tagghja un pezzu per ellu in bocca. Da i picculu pezzi di biancu, avemu cacciatu i boli - i denti è inseriu in a bocca. Pigliemu dui salcicanti di plastica rossa - labbra è aghjunghje elli in bocca.
  2. Scurallu u nostru nasu, l'ochji è l'uce. Dà un pezzu pezzu chì facemu un nasu capelike, pudemu spusà dui bassa bianca per l'ochji è aghjunghje tutte sfilata à a testa. In i proteini di l'ochji imponenu un iris blu è un pupulu in u celu. Da i raghji straggiate facemu i parolleghjani è i cogliu parolle l'ochji, dannendu l'ochji a forma curretta. Ùn aghjalesi u salchiccu nettu è aghjunghje nantu à l'ochji. L'arechje sò fatti da banneni sfarenti di teddu, è avemu attacheti ancu à i lati à u livellu di u nasu. L'espressione di una persona chì face di plasticine pò esse diversu: per una persona tristi, sminite e cantone di a bocca è fate a "casa", a persona alegre pò smiriscinu di felicità, l'omu sorprendutu chì hà e so cellulani pusendu nantu à u so frunti.
  3. Scudamu i nostri petti è i scarpi. Pigliemu dui salcicanti di cugliere di culore, e cose cun elli di plastilina culurata, cunfendu pantaloni. U calzate sò fatte da dui ovali, appielu nantu à a sola. Pudete pudè sculaccià i tissuti è cordoni cù una varula. In i pantaloni è i scarpi ci l'inserisce machji.
  4. Scurtalemu u troncu. Scurtale un troncu ovalu da una plastica sulariu è copre cù un colore. E mani cum'è i pedi è ci cunnetta tutti i pezzi cù i pasticchi.
  5. Per fà chì a figura di plastiline vi pare più naturali, cecu l'omi in i mani: nantu à a figura ovalada, tagliate i dettu cù u cuteddu è cunduce u raspuru cù a manu cù un pappellettu.

Quale carattere pò esse ciaccate da plasticine?

Adupratu e tecniche quì sopra, pudete blindà quasi nisun heroe di u cartoonu o fairy tale. Serà interessante per distraernà uni pochi omi, è riceve un teatro di plastica in casa. Eccu l'omi pò viurtà in casa vostra: