E règule di u ghjocu di tennis di table

U tennis di staciuna hè un ghjocu incridibili interessante è cumbugliu per 2 o 4 attori chì a maiò parte di i carusi è certi cumpagni. Spessu, i zitelli di parechji alte organizanu battelli è tornei reali, è qualchissia accumincianu a praticà stu sport pratichi è alcune sinu l'altitudine.

Per esse acquisto cù l'intrattenimentu interessanti più vicinu, ùn serà micca superfluitu per amparà a tecnica è e regule di u jocu di tennis di pittura per i principianti. In questu articulu avemu dettu riguardu à questu.

E règule di u ghjocu di tennis di table

Ci hè un pocu varietà di stu grandu ghjocu, chì ognuna pò esse diffirenti da un certu puntu da a versione classica chì attardi à i atleti prufessiunali. Inoltre, i disposizzioni fundamentali ùn anu cambiatu. Un risultatu di e regule di u ghjocu di tennis di table si pò esse presentatu in a forma di e seguenti stimi:

  1. U cumpagnu di ogni unu di i ghjucatori hè di creà nantu à a tavula cu l'aiutu di a so rachetta una situazione chì l'avversu ùn pò micca toccu u ballu in a so mezza di u campu. À u listessu tempu, l'essenza di u ghjocu hè ridutta à ghjucà un missile per a reta cù u rispettu di certe regule.
  2. U ghjocu pò esse di unu o parechji partiti, u nùmeru di quale anu bisognu à esse stante. U ghjocu hè cunsideratu finitu quandu u puntu di unu di i ghjudizii righjunhe 11 punti. Hè quellu chì hè cunsideratu u vincitore di tuttu u ghjocu o un certu partitu.
  3. Duranti u ghjocu, ci sò parechji sculture, ognuna di quali cumincianu cù a suttumette. In questu casu, u primu participante sottumettante hè determinatu per lotu, è più u dirittu di sottuspezione passa per u ghjocu contrariu cù u principiu di u novu studiu.
  4. U ballu hè furnituatu cù e regule in seguente: hè ghjucatu da a palma aperta verticalmente à una distanza di almenu 16 centimetri. Dopu questu, u ghjucatu culpisci u cunchju cù una rachetea, ma micca prima di ciò chì hà da vene a supussibule di a superficia di a tavula è ghjunghje à a linea. A cumpagnia di u servitore hè di cumbattà cusì chì a balla accumpariu appena tuccate u campu di ghjocu nantu à a meza è almenu una volta à u contrariu. Sì tutti i reguli di a filing foru seguitivi, ma u projectile hà pigliatu a reta, u ghjucatu di u ripertore di ripetiri l'iniziu di u ghjocu.

I punti in table tennis sò attribuiti per i sbagghi di l'avversu. Allora, u prugressore pò piglià 1 puntu, se u second participant di u ghjocu hà fattu un sbagliu da a lista quì sottu:

E règule di u jocu di tennis in parechje

E règule di u ghjocu à un tennis di pittura paese, in quale 4 parte attivi participanu, unitu in allianzii è cuncurrente cù l'altri, sò un pocu diffirenti da a versione classica. Allora, in questu casu, a tavola hè siparata micca solu da a reta, ma ancu per una stufa bianca à a superficia di gioia

.

A u tempu di a suttumissioni, u pruggettu deve esse diretta da a mità di u mezu ghjusta à a mità di l'uviziatu à l'uppusariu è viciversa, chì hè diagonalizatu. I so cumpagni ci anu spurtatu u ballu in u turnu, independentamente di quale hè vicinu. U sottomessu hè ancu fatta à turnu. In certi casi, u numaru di punti necessariu per finisce u ghjocu in un jocu duppiu hè cresciutu à 21.