Cume una città citadina?

Quandu, per certi raggioni, u zitellu ùn hè micca un citatinu di l'statu, i genitori puderanu arregistrà u pacchje di documenti per stabilisce a so citadinanza.

Cume una citadinanza un criaturu nascitoghju in Ucrânia?

In Ucraina, a quistione di a citadinanza di u zitellu sia più simplice . S'ellu era natu in u territoriu di stu statu, ellu ghjè u so citadinu è i documentu chì ùn sò micca necessariu per ellu, pocu dopu un pocu di a nascita, u zitellu deve esse registratu à u locu di residenza d'unu di i genitori. Ùn ci hè micca micca marca in u passaportu di a mamma o di u babbu nantu à questa.

Cittaità di u zitellu in Russia

In a Federazione Russa, i cose sò un pocu diffirenti. Se u zitellu nascì nantu à u territoriu di u statu è i dui parenti (o unu d'elli) hè un citatinu di stu paese, bisogni di dumandà à appliendarà à l'passaportu uffiziu à mette in u passaportu un timbu chì affirmò chì u zitellu hè un citatinu di a Federazione Russa.

Induve per fà un zitellu in Russia?

Perchè un zitellu sia un citatinu di u paese, i genitori devenu cumprà u pacchettu di documenti è sottumessenu à u serviziu di migrazzioni, quandu emissariu un permessu di residenza temporale, è dopu à un tempu chì u permessu di residenza in u paese (emissione per cinque anni è pò esse prolongatu). Dopu 3-5 anni, se a famiglia ùn cambia micca u permessu di residenza, pò esse cunsideratu un casu d'ottene (è per cunsultà à u zitellu) a citadinanza di a Federazione Russa. U pacchettu di i cartulari cullighjàti è sempre individuali è dipende di e circustanza di l'ottenimentu di a citadinanza, da u paese da quale l'emigrazione hà fattu è altre nuances.

Assignamentu di citadinanza ucraina à u zitellu

Se i genitori di u zitellu sò citadini di u Ucrania, ma u zitellu hè natu fora di questu, sarà automaticamente un citatinu di stu paese, è a cunferma di questu ùn hè micca nicessariu.

In l'eventu chì i paisani viventi in u Ucrania ùn anu micca a so citadinanza, un zitellu deve passà un modu longu cù i so genitori per esse un citadore di u paese in valtu per ottene un documentu attestante.

Per questu scopu, a famiglia ha de vive in u Ucrania durante almenu cinque anni è hà una lingua statale. Questa hè u minimu à quale un pacchettu di documenti d'accumpagnu hè attaccatu è hè cunsideratu da u serviziu di migrazzioni, è dopu a Cumpagnia sottu u Prisidenti accetta a petizioni è emette un decretu adattu in casu d'una decisione positiva.