A teoria di Darwin - evidenza è refutazione di a teoria di l'urìgine di l'omu

In u 1859 u travagliu di u naturalistu inglese Charles Darwin hè publicatu - L'Origine di Species. Dopu qualchì tempu, a teoria evoluzione hè stata chjave per spiegà e lee di u sviluppu di u mondu orgànicu. Hà amparatu in i scoli in a classi di biologia, è ancu parechji chjese sò ricunnisciutu u so valore.

Chì hè a teoria di Darwin?

A teoria di Darwin di l'evoluzione hè u cuncettu chì tutti l'urganisimi sò urighjini di un ancestru cumuni. Ci ponu emphasis in l'urdini naturali di a vita cù u cambiamentu. I so cumpagnie evoluzione da l'esseri simplici, questu leva u tempu. In u codice geneticu di l'organu, i mutazioni aleatorii, i valori sò stati, aiutendu à survival. À u tempu, accumenu, è u risultatu hè un altru tipu, micca solu di una variazione di l'uriginale, ma un esistitu novu novu.

Teste fundamentale di a teoria di Darwin

A teoria di Darwin di l'urìggini di l'omu hè incluitu in u sviluppu evoluzione generale di a natura vivante. Darwin hà cridutu chì Homo sapiens hè urigginatu da una forma di vita più inferior è pussedi un ancestru cumuni cun un scimmia. E sti liggi avianu a sô apparizione, grazii à quale l'altri organisimi presentonu. U cuncettivu evoluzionariu hè basatu annantu à i principii seguenti:

  1. Pruduzione . A populazione di spezie stà stabile, perchè una piccula parte di a prugna supirava è si multiplica.
  2. A lotta per a survival . I figlioli di ogni ghjinirazioni devenu cumpete per surviglià.
  3. Adattazione . L'adattazione hè un patrimoniu ereditatu chì aumenta a probabilità di survival e ripruducazione in un ambiente particulari.
  4. Selezzione naturale . L'ambienti "chooses" organismi viventi cù tracci più adattati. L'arburette herdaranu i megliu, è l'spezia hè migliuratu per un habitat specificu.
  5. Speciation . Per i generazioni, mutazioni utili anu aumentatu annantu, e i mali sò sparati. À u tempu, i cambiamenti accumulate sò assai grande chì u risultatu hè un novu novu.

A teoria di Darwin hè verità o fiction?

A teoria evoluzione di Darwin - u subjecte di numerosi disputi per parechji seculi. Per una parte, i scientisti puderanu esce quale l'antichi ballenei eranu, ma di l'altru - mancanu l'evidenza fossili. Creazioneisti (aderenti di l'urdinanza divina di u mondu) perceive cusì com'è evidenza chì ùn ci era nè evoluzione. Scopre l'idea chì ci era sempre una balea di terra.

Ambuloceto

Evidenza di a teoria di Darwin

A piacè di i darwinisti, in u 1994 i paleontologi trovanu li restu fossili di l'ambulucetus, una ballesta camina. U pusitatu di e so puntelli aiutò à traslassione sopra à l'auturità, è u rinfrescante e cuda in forza. In i tempura ricenti, sò stati trovani più di e transizzioni di e razze transizionale, u so "ligne fissanti". Dunque, a teoria di Charles Darwin di l'urìggini di l'omu era rinfurzata da a scuperta di e restu di Pithecanthropus, una spezia intermedia entre u monicu è l'omu. In più di paleontològicu, ci sò altre provi di a teoria evoluzionaria:

  1. Morphologicu - sicondu a teoria di Darwinianu, ogni novi organisimu ùn hè micca creatu da a natura da u scontu, tuttu vene da un antenatu cumuni. Per esempiu, a struttura simili di i pezzi di mula è l'ali di ùn hè micca spiegatu in termine di l'utilità, chì anu ricivutu da un avventu cumunu. Puderete puru cumprà i membri di quattru zicchini, una struttura orali simili in diverse insetti, atavisms, rudiments (organi chì anu persu u so valore in u prucessu di evoluzione).
  2. Embriologicu - tutti i vertebrati ani una gran similitudu in l'embriori. Un cucciolo umanu, chì hè stata in u purtitu per un mesi, hà saccu di saccheghju. Quessu indetta chì l'antenati eranu abitanti di l'acqua.
  3. Molecular-genetica è bioquimica - a unità di a vita à u livellu di a biochimica. Sì tutti l'urganisi ùn anu micca urugualità da u listessu ancestru, avè averà u so codicu geneticu, ma l'ADN di tutte e cose cumpone di 4 nucleotidi, è sò più di 100 in natura.

A refutazione di a teoria di Darwin

A teoria di Darwin ùn hè improbable - solu stu puntu hè abbastanza per i critichi di quistione di tutte e so validità. Nimu hà osservatu una macronuvrazioni - ùn aghju micca vistutu una spezia trasforma in l'altru. E ogni modu, quandu chì almenu un scimu hà da già diventà un esse umanu? Questa domanda hè dumanda per tutti quelli chì i discusamenti di Darwin.

Rispondi refutazione di a tiuria di Darwin:

  1. I studii analizanu chì u pianeta Terra hè circa 20-30 mila anni. Questu fa pocu hè statu dettu di parechji guevologi chì studenu a quantità di dust còsmicu di u nostru pianeta, l'età di i fiumi è a muntagna. Evoluzione da Darwin hà pigliatu milioni di anni.
  2. A persona hà 46 chromosomi, è un scimmia hà 48. Questu ùn si pò micca in l'idea chì l'omu è u scimmia avianu un ancestru cumuni. Perchè "perde" i cromusomi in a strada di u monu, l'espace puderia micca evoluzione in un raghjonu. À l'ultimi milla anni, una balea ùn hà micca sbarcatu, è micca un scimmia hà diventatu un esse umanu.
  3. A bellezza naturale, à quale, per esempiu, l'anti-darwinistini attribuiscenu una cola di paese, ùn hà nunda di fà cun utilità. Ci hè una evoluzione - u mondu seria abbitatu da i monsters.

Teoria di Darwin è a scienza muderna

A teoria di l'evoluzione di Darwin hè vinutu à u lume chì i scientifichi ùn anu micca saputu nunda di genes. Darwin osserva u patronu di evoluzione, ma ùn sapia micca di u mecanismu. A principiu di u XXu seculu, a genetica cuminciò à sviluppà - elli aperti cromusomi è geni, dopu dicenu a molècula di DNA. Perchì parechji scientists, a teoria di Darwin hè statu disprovata - a struttura di l'organischi torniutu per esse più cumplessu, è u numaru di cromusomi in l'omu è a scime hè diversu.

Ma i supporturi di u Darwinisimu dì chì Darwin mai hà dichjaratu chì un omu hè vinutu da un monu - anu un ancestru cumuni. A scuperta di geniu di i darwinistiani hà impetu à u sviluppu di a teoria sintetica di l'evoluzione (l'inclusion of genetics in a teoria di Darwin). I cambiamenti fisichi è di cumportamentu chì facenu a selezione naturali possu occuru à u livellu di l'ADN è di i geni. Tali cambiamenti sò chjamati mutazione. Mutazioni sò e materia prima in quale l'evoluzione.

Teoria di Darwin - fatti interessanti

A teoria di l'evoluzione di Charles Darwin hè u travagliu di un omu chì, dopu avè abbandunatu u prufessione di un duttore perchè di teme di sangue , anu studiatu a teologia. Uni pochi di fatti interessanti:

  1. A frasa "survivalu più forte" pertenece à u Darwin-Herbert Spencer, cuntimpuraniu è cusì intelligente.
  2. Carlu Darwin ùn solu hà studiatu selezione exoticu di animali, ma dined cun elle.
  3. A Chiesa Anglicana s'hè desculpata ufficialmente à l'autore di a teoria di l'evoluzione, sè ancu 126 anni dopu a so morte.

Teoria di Darwin è u Cristianesimu

A prima visu, l'essenza di a teoria di Darwin cuntradite l'universu divinu. À quell'èpuchju, l'ambienti religiosi hà pigliatu idee novi. Darwin stessu in u prucessu di u travagliu pò esse chjapputu. Ma avà parechji rappresentanti di u Cristianesimu vinianu à a cuncluzioni chì ci pò esse riali reconciliation - ci sò quelli chì anu credenze riliggiusi è micca nigà l'evuluzione. Eglises cataniche è anglicanu accetta a teoria di Darwin, chì spiega chì Diu cum'è u creatore hà impetu à u principiu di a vita, è hà sviluppatu di modu naturali. L'armata ortodoxa hè sempre amicu di i darwinistiani.