Chì ghjè critica?

A critica negativa hà un impactu direttu à a relazione di e persone è a vita in generale. Ancu per parechje persone hè un incriditu bisognu à sviluppà più allora è acquistà altri altri.

Chì ghjè critica?

Per questa parulla anu a capiscenda di esse l'espressione negativa nantu à una certa accionu o situazione. In u iniziu, a critica cuntene una bona vulintà - un desideriu di cambià a situazione per megliu. Perchè, in a fine, spessu ci sò cunflitti seri è gregi? Questu hè duvuta à a discrepanzia di u miracle cuscienti - u desideriu di fà una cosa megliu, è di u subconscious - a vera aspirazione. In generale, ci sò parechji scopi suttuscini chì ponu purtari consecuenzii negativi di a critica:

Tipi di critica

In generale, ci sò 2 tipi di critica:

  1. A critica constructiva - hè diretta per migliurà una certa accionu è a situazione. Se utilizate sta scelta, u risultatu sarà positu, tutti facenu a cunflittu bellu è a migliurà u so travagliu o cumpurtamentu. A critica Correct implica l'usu di feedback, vale à dì, avete una risposta veritativa à a question plantejata. Per esempiu, pudete dumandà à i vostri cumpagni o u patronu di ciò chì duverebbe fà per migliurà u vostru travagliu. In cunsiquenza, vi riceverete cumandamenti è scritti, questa è critica constructiva.
  2. Crìticas destructive o irraasonable . In questu casu, una persona ùn sente micca una valutazione o risposta per una attività particulari, ma un tipu di summing up, per esempiu, "Ùn pudere micca fà nunda bè", etc. Tali critica affeca nanzu à l'autoestimu è u cumpurtamentu. A più frequenza critica raghjunata hè utilizata da i genitori, cumunicà cù i zitelli.

Prima di avè un cumentu specificu azzioni o situazione, avete bisognu à dumandà una domanda mental: "Chì vulete ottenevule à a fine?". Forsi l'uggettu hè simplificatu per offend una persona o avete vulete migliurà a situazione. Pigliate chì qualsiasi scelta chì facenu avè un impattu in a situazione è a vita in generale.

Quandu sceglite a critica constructiva, utilizate 3 cumpunenti mpurtanti:

  1. Dite a verità è spiegà tuttu ciò chì ùn si pò micca suità.
  2. Fate tuttu ciò chì hè pussibule per assicurà chì a relazione cù a persona ùn hà micca deteriorate, è ellu intesu e so parolle.
  3. Per alcuni u risultatu urientatu, questu hè, per curre a situazione
.