U viaghju di vinu


A Mosè Valle hè cunzidiratu una di e regioni vitale più famose in Auropa. Hè ancu u puntu di iniziale di vini turistiche viaghji chì currendu in u fiumu per i territorii di trè paesi: Lussemburgu , Germania è Francia. Ma hè in a parti di u valdu Lussemburgu chì u core di a industria di vinu hè stallatu. Siccome a parte di Lussemburgu hè in u sudu, i vignetu sò più sole è u vinu hè più satuat è cugliu. E sta land fertili attrae turistere cù a bella bellezza di a natura, visione astratta è l'ospitalità di i populu.

Vinu Mosel da i più vini

U vinu di u vinu Lussemburgu, 42 km long, corre nantu à u Riu Mosca. Origine in u famusu paesi chjamatu Schengen è finisci in Grevenmacher. U viaghju hè stesu nantu à endivali vigneti per i paesi è i paesi di a vaddi, i distilleries passati è i cantine vini lucali. Per a maiò parte di i vechja, l'enoteche hè una tradizioni famigliali per parechji seculi. U so amori per a so terra nativa è l'articulu di famiglia sia incodata in un bevande tartante.

Una varietà di vini è una bundanza di sapori si sorprendere ancu u veru saputo di sta bè. In i antichi vins è i restaurants serete offerte per tastà u sprimimentu Kremman, Riesling elegante, u Pinot Blanc fiurali è Pinot Gris, Rivaner u rinu Pinot Noir. Invece ancu chì u vinu Lussemburgu hà una qualità sustinevuli, i prezzi per quessa hè abbastanti. U fattu hè chì u paese ùn guasi micca esporatu u so bè - li Luxembourgers si cunsuma a maiò parte di a produzzione. Ddu u vinu di Lussemburgo ùn hè quasi nisuna reputazione in altre paese, svinna chì i vignaghjoli avè da dà una buttiglia di Riesling exquisite in solu 3-4.

Per i turisti in cittai di Lussemburgo, parechji festività è i vacanzi sò spessu prumessiati, è l'amatori di l'attività recreviata avarà a pussibilità di participà à a maratona in u viaghju.

Que visitar?

Cammendu à u vinu di u vinu in Lussemburgu, ùn vi scurdate di visità:

  1. Monasteru di San Nicola. I visitori sò furtunatu di vedà a ricerca più ricca di letteratura medievale in u mondu, chì u costu hè parechji dicioni di millioni.
  2. Casteddu Cochem. L'estrazione giaèvule hè stallatu nantu à una culletta, a piaghja chì anu rivenutu cù vignetu luxurii.
  3. Museu di u vinu. Situatu in una nica cità chjamata Enen in u Val di Mosela. U museu exhibe un grande quantità d'equipaghji per vignaghjoli di ete tempi, è i visitori sò offriti pruduciate più di 120 varietà di vinu.
  4. U casteddu di Elts. Unu di i castelli più cresciti è pupuluzzi di l'Europa hè stallatu nantu à una roccia trà e cità di Koblenz è Trier. À i mura di u casteddu, u turistu hà una bella cullizzioni di pittura, armi, articuli di lussu è altre valuru exhibitu.

Tips viaghju

  1. Viaghjà in una strada di vinu hè megliu in una strada bagnata, uffizii di affittu pò esse truvatu in ogni zona di u Schengen.
  2. Per passà tutta a percorsu sanu sanu è acquistà cù l'oltre voce, si cunsiderate un viaghju per almenu trè ghjorni.
  3. In u casteddu di Elz, pudete cumprà un pianu axonomomètric per a vaddi, chì vi aiuterà a navigazione di u terrenu.
  4. A mantenenu in mente chì in certi paesi, cum'è Trays-Cardin, tutte l'istituzioni gastronomi in u mità di u ghjornu ùn sanu micca.