Attrazioni in Lussemburgo

Caminendu un viaghju in paesi europei è avè fattu una visa Schengen , pudete visità un stale chjamatu cù a storia di mila anni - Lussemburgo. A cità sana paria esistitu in l'Edome medio: l'abbundanza di castelli è monasteri, monumenti è musei, parchi riservati. Dà un viaghju stranu, portanu sempre una grande quantità di ritratti in u quali i siti più interessanti di u reste sò captu. Pudete fà una strada per avanione per sapè ciò chì vede in Lussemburgo.

L'attrazioni principali di Lussemburgu

Invece ancu chì u Lussemburgu hè u paese europeu più chjuca, hà qualcosa à visita: u ponte d'Adolf, a figura di a Madonna D'Oro, i casemate di Petrus, i castelli di Lussemburgu (per esempiu, u Palazzu Grand Ducal), a chiesa di San Michele, a chiesa di San Petru è a Paul, a Catedrale di Lussemburgu Nostra Signora di u 17u seculu, Tannery Museum of Brewing Art, u Parcu Naturale di i Marmi di u Nebbiu. In a cità di Welz, ci hè una statua di a dea di a libertà.

E tutta di Lussemburgo hè riccu in spazi verdi. Per quessa, se ùn avete micca pensatu à visità monumentu storicu è posti memorabili di stu statu, quì à passà per i parchi, i riservi di Lussemburgo è i so l'albitori pudete avè un bon restu. Un spaziu pocu hè occupatu da l'accussì chjamata "a Little Switzerland" - una zona naturale speziale, sìmuli à a vera Reunione Suisse: fogghiu densu, rocca a terra, abbundanza di picculi rimanni.

Palazzu Ducatu di Lussemburgo

U palazzu hè l'attrazioni principali di Lussemburgu. Inicialmente hè stata custruita in un locu chjappu - un corpu di guvernu lucale. Solu in u 1890 u Grand-Duca è a so famiglia cuminciaru à campà in a residenza. In questu sensu, i architetti Charles Ardenne è Gideon Bordio creat una nova ala di u bastimentu.

Duranti u regnu di u regnu nazi, u palazzu si era usatu cumu una pratica di cuncertu è una tavernera. In u risultatu di sta applicazione irracionale, parechji opetti d'arti è mobili sò stati danucati, chì servenu cum'è una decorazione interiore è hè statu fattu per ordine.

Dopu à a fini di a seconda guerra munniali, u palazzu era novu cunsideratu cum'è a casa principale di u capu di statu.

Oghje, u Palazzu Grand Ducale alberga avvenimenti ufficiale è conferenzi pulitichi.

Cattedrale di Notre-Dame in Lussemburgo

A catedrale si trova nantu à u quadru di Lussemburgo. Hè struitu in u 17u seculu, è u so stile architetturale hè una mistura di u Rinascimentu è a fini di Goti.

In principiu, a catedrale era una chjesa colegiata di u Jesu, dopu - a chjesa di San Nicola è solu in u 1870, quandu u stessu stessu si fece viscuvaru, a chiesa diventa a catedrale di a Mamma di Diu.

U quintuimu domenicu dopu à l'iniziu di Pasqua, i perigrini di tutte u mondu venenu à a cattidrali per toccu l'imaghjini di a nostra Signora di a Consulazione di l'Afflicted. In origine, l'estatua hè purtatu da a stessa ruta da nove seculi fà, hè da nantu à l'altare è decoratu cù fiori. Dopu chì i parroccherosi puderanu avvicinari a più vicinu.

In a catedrale, ci hè una cimbla cripta-funebri induve u Grand Duca hè intarratu cù membri di a so famiglia. In parte hè a tumba di u cuntadinu di Lussemburgu, John Blind.

U ponte d'Adolf in Lussemburgo

U ponte hà ricivutu u nome in unurore di u duca, chì hà rignatu u paese in u principiu di u XXu seculu è cù i so propri soli stabilitu a prima pedra in u 1900. A pruprietà durà trè anni. L'altezza di u ponte hè di 153 metri. Oghje hè u grande ponte di pedra in Europa.

Hè u ligame, perchè cunnessi i dui reguli di Lussemburgu - Cità Upper and Lower City.

Lussemburgu hè un picculu paese cun una storia interessanti. Dopu avè visitatu stu statu, intende acquistà cù a storia di u Medievu, cum'è a vista di a cità più più riflettente u spiritu di l'epica. E custruzioni muderni sò in armunia cù l'ambienti creati quì.