I fiordini di Norvegia

Unu di l' attrazioni naturali di u Norvegese sò i so fiordo, chì sò stati longu e strade di mare, chì sò e costi rocciosi è sfracicatu in u paese. Anu stati furmati in l'era di u tempu glaciali doppu un muvimentu brume è brusgiatu chì succorsu in i piatti tectonichi di u nostru pianeta.

Tours à i fiordo di Norvegia - informazioni generale

Milani di turisterne combina un viaghju in Norvegia cù viaghji è restà nantu à i fiordo. In questu paese hè u più grande numedu di ciumi mari, stunning cù a so bellezza pittoresca. Circundati da i so cateni muntosi è parechji picculi villaggi chì attruranu u so culore.

A prufundità di i fiordos in Norvegia pò cumu 1308 m (Sognefjord). In altri ciumi marini di u paese, u valore in pocu tempu mantene a marca di 500-700 m. Deveni da u modu di furmazione, i muntagni circunvicini è e funziunalità di u paisaghju.

A risposta di a quistione di quandu i fiordos sò in Norvegia, vale di dì chì sò spargugliati in tutta a campagna. Accolta di certi ciumi pò esse cumminati trà elli, è per altri, ci vole à piglià u ghjornu o ancu un pocu.

Duranti a tour di i fiordo di Norvegia, i turisti anu travagliu di pesca o in viaghjà cù ferries. A catturà i animali di mare si portanu un veru piacè no solu à i cazuni cunperti, ma ancu per i principianti. Crucera nantu à a navi permettà i vignaghjoli per vede parechji costa è sentenu quasi i Vichinghi.

Prunelli di mari di i populi

I fiordori più belli di Norvegia sò in a regione di Bergen. I migliori è più interessanti trà tutti i Norveġis sò:

  1. Hardangerfjorden . Okkupa u terzu postu in u pianeta in grandezza. A baia hè replete cù assai arburi fruttevuli culori, chì hè chjamatu ancu u Garden of Norway. Quì pudete nàutru in canyonchi è barche, passeghjanu un bicicletta per e percorsi speciali cun u viulinu speciali, visitate cascate bella (per esempiu, Wöringfossen ) è formazioni naturali glaciali (lingua di Troll , Folgefonna ).
  2. A Sognefjorde . Hè u fiordo più longu in Norvegia è in Auropa. In a so custiera sò e chjose d'antichi corsi di legno (cum'è u tempiu in Urnes ), u paesi di i Vichinghi ( Gudvangen ), a caverna bianca è a vaddi Aurland (Grand Canyon), chì hà un mondu riccu variatu è paisaghji stupidi. Quì in i pittoresces cavalli, à traversu i cascate cascate è i muntagni nevicati, hè a via di Flom .
  3. U Nordfjorden hè unu di i famosi fiordi in Norvegia, famusa per i so paisaghji stupidi è siti storichi. A badia aghja u 6 u postu in u paese in longu. I viande si sò offerte à rafting o pesca, scalu di acqua o muntosi, scopre a più di l' isuli è i boschi più vicinu, è in u invierno - falanu da i pene nantu à i schezi.
  4. Lysefjord (Lysefjord). Hè cè famuzu per u scogliu gigante di Preicestolum à 604 m d'altitudina, chì hè chjamata "Capelle di Predica". A so cima hè a Casa homònima, induve i visitanti sò invitati à relighjà è avè un muzzicu di manghja. A più di 300 mila turisti vènenu à u marcale annu. A prossima di a baia sò siti storichi, custruiti in u 6u seculu aC, è ricustrughjenu antichi assentimenti. Cumu pudete andà per voi parcorsi è acqua.
  5. Geirangerfjorden in Norvegia. Hè numinatu com'è Patrimoniu Worldu di a UNESCO. Hè a marina più visitata in u paese, chì hè cè famosa per i so cateni muntosi majestichi, e cale d'acqua blu è i pittoresce cascate (per esempiu, i Seven Sisters ). Eccu, i viaghjatori puderanu rafting, kayak, cavallu o pesca.
  6. Oslo-fjord (Oslofjorden) Norvegia. In u so territoriu sò più di 1000 isletti chjucchi è in a costa sò noti città in u mondu. Per esempiu, in Drammen hè natu un famosu biathlete chjamatu Bjoerndalen, è Halden hè citatu in l'innu di u statu.
  7. Nerejfjord (Nærøyfjord). Hè cunnisciuta com'è u più strettu di u mare in Norvegia, a so larga varieghja da 300 à 1000 m. Ci hè parechje settore di a costa chì cumpurta l'ugliu unicu: a superficia di l'acqua hè cum'è si sottumessa entre muntagnoli.
  8. U Fjord (Vestfjord). Hè spessu referente cum'è una badia aperta è ancu à un estuario. In l'acqui locale hè un coddu chì hè stata missu da l'età medievale. Famosu per questa banca hè stata per l'annunzielle local, attraendu i turisti da tutta u mondu.
  9. Porsangerfjorden . Okkupa u quartu locu in Norvegia in a so larga, a so longa hè 120 km. A baia pruduce vicinu à u famusu paesi di Lakselv. Quì, i turisti pò fà pesquise o visitanu u Stabbursdalen National Park, famosa per a so natura virgine.
  10. Trondheim Fjord (Trondheimsfjorden). Hà un clima unicu è a natura originale. Quì, in tuttu l'annu, quasi mai cascanu neve. In l'acqui locale un ecumenicu eccezziunale hè statu furmatu, più di 90 spezii di pesci di mare live in a baia. In a costa hè a grande cità di Trondheim .
  11. Sturfjorden (Storfjorden). U so nome traduce cum'è "big": a baia hè una durata di circa 110 km è hè divisu in 2 parte, formant dosi novi fiordo.

Quandu hè megliu per andà à i fiordo di Norvegia?

I ciumi mari di u paese sò stunningly beautiful in ogni mumentu di l'annu. A maiò parte di turisti vènenu quì in l'estiu, quandu u clima più freti, l'arbureti è i fiori. In u invernu, assai fiordo nurvegenu sò cuparti di u ghjacciu, perchè mai più di l'intrattenimentu è i viaghjà ùn serà micca dispunibule. In questa ora, spessu sopra i ventile fridhe è i ghjàllichi.

Cume accurdà versu i fiordos of Norway?

Se vi vede u carte di u Norvegia, i fiordos sò principalmenti situati in i paesi estremu sittintriunali è uccidintali. Hè a più piacevule per voi cù una scursioni organizzata, chì pò esse acquistatu in quasi ogni cità. Normalmente un viaghju cumprendi una percorsione per parechje abbitanti di mare.

Se vulete vede i fiordo di Norvegia nantu à u vostru, andate à caru. A so scursioni permette à i turistici à visità diverse baffle, stop à a costa per un ghjornu, fendu un campatu , o per fà un'increzzu attivu.