I vacanze di u Vaticanu

Residenti di u Vatican - amatori di divertimentu divertitu è ​​celebrazione. A grande influenza nant'à e celebrazione in Vaticanu hà una Ghjuda cattolica. U calendariu festivu di stu statu hè simmulamente curreghju cù e date religiosi, chì, induve, sò accumpagnati da massi solenni è preghje di a populazione sana. I vacanze di u Vaticanu pò esse misu di una certa data o cambiamentu (per esempiu, Pasqua). Vacanze impurtante di u Vaticanu eranu:

Duranti questi festeti, a pupulazione di u Vaticanu prova à acquistà à a massa di a matina prima in i chjese è i tempii, dumandate u perdone è a salute. Per disgrazia, i ghjorni funziunali ufficiali sò solu dispunibili durante i festivi internaziunali Ma, quelli chì vogliu avè un bellu ghjornu diventanu, riuniscenu in San Pietro , canta canzoni è vistiti vistitu di sfumaturi variegati. A gente persone aghjustate l'urganizazione festiva, scena teatrali in i chjazzi, è cavalieri è i guardiani vistinu in uniformi culuriti.

Natale in Vatican City

Cù l'arrivata di l'inguernu, u populu di u viulente, animoso, di u Vaticanu, cumincià à celebre è caminari. Dicembre hà cullatu circa 14 festi religiosi. I locali crescenu chì si almenu unu ùn hè nutatu, ùn ci hè micca una felicità u annu próximo. In queste opri l 'omosze sò stati leghje, e persone marchjate versu i tempii, organizanu una festa fasting. Ma cum'è in altri festivi religiosi, nimu hà ripusatu. L'atmosfera di celebrazione, divertimentu è divertimentu dura casi a mità di l'invernu, cusì vede u Vaticanu per i vacanze inverndu.

In tutti i paesi, l'annu novu hè celebratu in u circhiu famusu, ma quì l'abitanti di u Vaticanu cunsideranu altrimenti. Vulenu celebrà u principiu di l'annu in una grande cumpagnia di amici. A festa cumencia di novi ore prima di i campani è dura finu à l'alba. In i ghjorni di u novu, tutti i buttreghi, i balconi, i finestri sò chjosi di cintes rodi - questu hè a tradizione di u Vaticanu. Di sicuru, i decorati à l'alivi di Natale, hang una guiruta meravigliosa cù campane nantu à a porta. A principal nantu à a tavula in u novu annu di u Vaticanu sò frutti di mare, fagioli è castagne cù u melu, u dolci dolci. A battaglia di i campani in u Vatican hè accumpagnata da salute è crackers, in principiu, cum'è in tutti i paesi. Circa deci anni fà in i primi minuti hè statu dicisu di tene di i vechji da a finestra, ma sta tradizione hè statu pruibita perchè u periculu di i passari.

U Natale in u Vaticanu hè u principiu di u Vespiu d'annu. I residenti ci rispettanu à e tradizione di i tradizione. In a Piazza di San Petru vicinu à l'arburianu di Natale si mette un grandi cantonu grandi, è i chjorni di a chjese si cantanu da a matina finu à a notte di pricatu.