Sarafan bianchi da u cuttuni

À l'estiu, vogliu vèstinu qualcosa lumera è quasi inzergata. Quì hè in l'aiutu di vestiti femini fattu di tessili naturali, chì ùn solu suluzanu a bella silueta, ma dinò un sensu di freschezza. U sarafan bianca di cottura era assai populari. U cuntrastu à i prudutti di tessuti sintetici, ùn anu micca elettu è passanu perfetta l'aire, chì hè un vanzu impurtanti in tempu sultile. Chì certi pruprietà anu un sarafanu biancu fattu di u cotofonu? Quì sta sesta.

Avvanzi di un vistitu di cuttuni

U calcariu hè una fibra tissuali tessili, chì hè spissu usata per fà e vesti d'uttine di a donna. A luccica di u leggeru di u donu hè tutte e qualità:

Questa sundress pò smariscera facilmente per parechje tempi è ùn perde u so apiece originale. A cosa principal hè di prutezzione di e susturità chì pò spicificà u tessulu biancu nè per sempre (vinu, tracce di grass, lipstick).

Modelli di vestiti

U sarafani di cottura bianca sò l'alimenti classici d'istati. Sò boni semplici è simplicemente, perchè ùn hè micca cunsigliatu di mette nant'à e partiti è simile. A scelta ideale hè un passatu nantu à a spiaggia o à u ramu di u parcu. Modelli assai bellissima longu longu cù largu faldes è accentu à a zona di décolleté. Puderanu esse decorati cun un patronu stampatu, ricami di i granelli o una fruntiera cuntrastanti. I mudelli di maxi length, decurati cù assai draperi, parevanu arbiatu è senza pisu. I prudutti corti creanu un sensu di serenità è rilassazione. Scupulanu bella figura di a figura femina, senza tirone in locu innecessariu. Tali sarafani sò stati ammulati cù punichi è arcu chì nicely cumplementa l'imaghjina innocidente di a zitella.