Un cane cù una faccia umana spavintata tutta l'Internet, è ùn hè micca funny!

Avemu usatu à u fattu chì i nostri amici più chjucchi sò sempre un mare di emozioni pusitivi. Ma micca questu tempu ...

Ùn avete micca cridutu, ma u chjucu chjucu di a razza Shih Tzu chjamatu Yogui hà vicinu in l'ambienti di l'amore è senza sapendu a tristezza finu à chì a so mistressi decide di sparte a so "felicità" cù una photo cumuna in a rete soziale. Eppuru, sapete cumu aghjunghje spettaculu di mimiishnye di pupula cù i fugliali è i cuddelli?

True, l'espertu "piace" sta coppula ùn hè micca stata, è invece di l'emozione a suspettate chì qualcosa cosa strana, alluranti è ancu terribili in a foto!

E ora, pigliate l'apparenza - pudete un canusu di yoga è qualcunu vi rigalla di qualcunu?

Sì, l'utilizatori di Internet anu ancu pensatu chì stu cucciu hà una face umana!

Chantal Dejardin ùn pò micca crede chì a so pet hè stata fugliata di tanta critica. Eppo, dopu à a so amica, hà avutu una scena sterile in Reddit, a vita tranquillità di i quattro piedi littiralmenti si sò carennu, perchè i visitori di u situ ùn hà scappatu à i cumandamenti offensivi:

"I'm worried about what I saw in the photo ..."
"Quandu era incùmodu è ancu strana à piglià è carizzià ..."
"In u primu mi rii, dopu avellu incunificata, è avà pruvatu a cunvince ch'ella hè tutte sse una ilusione o una persona in photoshop hà pigliatu a face di a persona è u mette nantu à u cane!
"A vostra sposa duverà bè sallu per liberà l'omu da u ghjuridore chì era impostu nantu à ellu!"

In autumàticu, per nigà chì i funziunari faciali umani in u fogghiu di u ioga ùn sò micca visibili, sarà stupidu. Ma chì hè questu di questu quì u perchendu pà l'ochji di l'amanduli in legenda, a fila di epielli è i labbra rosa? A vera amata di un cuddaru assicura chì, da u primu ghjornu di cunniscenza cun ellu, ùn hà micca avutu nunda cum'è questu, è sempre hà cunsideratu chì Yogi era a criatura più dolça è più dolce!

Ma puderete accunsente, quantu più à vede, più ... vi vulete intrecintà è ùn dettu crede ciò chì vede!