Prìncipi William in una entrevista cù GQ hà avutu i so penseri nantu à a Princess Diana, i zitelli è a salute mentale di u populu

I monarchi britannicu cuntinuanu per piace i so fanti cumminciandose cù elli. Questa ora hè nantu à u Principale Gugliermu, chì hè diventatu u caratteru principale di u maghju di u lugliu di u glossu britànnicu GQ. In a so intarvista cun l'entrevistadore, Guglielmu tocca diversi temi urgente: a partenza da a vita di a Princess Diana, a criazione di u so figliolu è a figliola è a salute mentale di a nazione.

GQ cù Prince William

Uni pochi parolle di a Principessa Diana

20 anni fa morse a mamma di i prìncipi Guglielmu è Harry, chì era mortu in un accidentu di caru terribili. Eccu quarchi parolle di a morte di Diana disse à u so figliolu maiò:

"Puru u fattu chì a mo mamma muriu in 1997, aiu ancora scurdatu di a so memoria. Ùn avete micca bè di i so cunsiglii è u sustegnu, chì ghjè da qualchì volta assai necessariu. Mi piace assai à avè l'uppurtunità di vede cumu u nuceri crescenu, è ancu per parlà cun Kate è me per crià i zitelli. Mi pari chì era una excelentora mentora in questa materia, perchè a so zitiddina, quandu era allora, mi ricordu solu cù un surrisu. Per mè, questu hè una di e prime entrevista in chì parli di i mo sentimi per a mo mamma. Ùn hè micca pruvatu di fà, perchè eru assai minatu. Quandu mi truvavu nantu à a morte di Diana, vulia ammuccià, mi vulia protettare di tutti questi cunversi cù i ghjurnalisti, ma ùn pudia fà. Semu publicu, per quessa a partenza di Diana hè stata novità per tutti in u mondu. Avà chì parechji anni passanu da a perdita, pudemu parlarà quellu.
Princess Diana

U prìncipiu cuntò di i so figlioli

Dopu à pensà William di Diana, toccu u tema di a so famiglia è di i zitelli:

"Tuttu ciò chì fà è aghjustatu, era impussibile senza u supportu di a mo famiglia. Per questu aghju assai aghjustatu à tutti i mio parenti, perchè elle grazia à quelli chì aghju vive in una famiglia induve l'armunia, amatezza è intelligenza compite. Quandu mi sguardi nantu à i mo figlioli, capisce chì hè assai mpurtanti per mè ùn viaghjanu davanti à i mura di u palazzu, ma cumunicà cù i so pari è si movenu liberamente in u paese. Per questu ci hè bisognu, adulti, facenu tuttu u sforzu di verificà chì i nostri zitelli creceranu in una sucetana è armoniosa.
Kate Middleton, Prince William, Prince George è Princess Charlotte
Leghje ancu

William hà parlatu di a salute mentale di i persone

Quelli chì seguianu a vita di a famiglia reale cunnoscenu chì sottu u patronatimu di u duca è a duchessa di Cambridge hè a fundazione caritateale Chjassi Inghjinante, chì tratta di aiutà e persone cù malati mentali. Di sicuru, in una entrevista Guglielmu ùn pudia più attente à stu tema è hà dichjaratu:

"A depressione hè un flagellu di a sucità muderna. Quandu aghju vistu l'statìstichi, era scandalizatu à u numeru di e persone chì soffrenu di disordini mentali. Ùn avete capitu bè chì sò accettati in a societa, quandu u dente hè male per andà à u duttore, è quandu una persona hà pensamentu di suicidiu in silenziu vivendu in ellu stessu. Questu hè fundamentale incorrectu. Aghju aghju vugliutu a ghjente per capiscenu questu in u nostru munnu ".
Photosession per a revista GQ