U princellu Michael Jackson hà datu una entrevista franca nantu à a star dad

U figliolu di 19 anni di u mumentu miccanicu Michael Jackson raramente cumunicà cù a stampa. L'altru jornu hà rispondeu e dumande nantu à i repertorii di Eonline. In una cunversazione cù i ghjurnalisti, i temi sensittivi sò toccu: relazioni cù u babbu, a zitiddina di u Principale è accusazioni di u re pop in pederastia ...

Questu hè chì u Prudenti è a so surella di Parigi ùn si sentenu micca e zitelli in spite, anche u fattu chì u so patri hà apprezzatu semplice l'impurtante popularità:

"U ricordu chì u mo dadò sempre parlava à mè cum'è un omu adulti. Quand'avemu da esce pè u publicu, avemu purtatu mascare nantu à i nostri capi. U Patre hà dettu chì ellu viaghjà cum'è pudemu guardà a nostra privacy. "

U ghjuvanottu cunfèssimu chì ellu ùn si pudia micca imaginà chì hà visutu una vita speciale. À u zitellu, era sicuru chì l'altri figlioli èranu cundutu in esempi in i stessi cundizioni. Solu quandu vide à Michael Jackson à u cuncertu, cumu l'audienza hà fretu di e so emozioni, puderia capì quantu a influenza di u papa in l'altri.

Morte è rumore imparziali

Dopu chì u artistu abbandunà a scena, i membri di a famiglia avia d'affruntà accusatori di pissofilia di Michael Jackson. U figliolu maiò di u papa Re descrizzione cume ellu hà riagitu à questi di fofo in a stampa:

"Per esse onesto, hè stata una verita prova per a famiglia. Ma avemu avutu cun questu faciliu hè di trattà cun questu - avemu viaghjavvi à ignurà a parolle brutta di u babbu. Dopu à a morte di Michael Jackson, pruvatu per esse sicurità chì ùn hè micca sminticatu. Aduprate u nome di u papa in u mo travàgliu, è ricurdà e so spressione alatu "
Leghje ancu

U presentatore di TV è u showmanu si ricurdò ciò chì cunsiglii chì u star-paese li dete in a so zitiddina. Argumentò chì nimu ùn deve esse fiduciale, è pare chì u Prìncipi Michael Jackson ùn scurdà i "alliances" di u patri.