Ryan Reynolds hà datu una entrevista franca è divintò l'"omu di l'annu" secondu a rivista GQ

L'attore di 40 anni Ryan Reynolds ùn spessu u gustu à l'entrevista di i so fanati. Tuttavia, quandu ùn si pudia micca esse risuscitatu da parlà cù l'interni di l'edizione GQ, perchè vene nantu à e pagine di a rivista per una ragione.

Reynolds divintò u "omu di l'annu"

Avà i publicazioni più famose suntate i risultati di 2016. A stampa anu da principiu di prisenza i primi vittorii di famosi personalità. Ryan cunquistau i cori di millioni, vincintu in a nomina "L'omu di l'annu". È ùn hè micca solu questu, postu chì quellu annu in a so vita passò da una volta 3 avvenimenti significati. Prima, in settembre di questu annu, diventò u patri per a seconda volta. Siconda, sicondu a versione di a stessa edizione di GQ, Reynolds hè ricunnisciutu com'è l'omu più stylish in u mondu. Tercero, Ryan tocava unu di i roles più impurtanti è memorable in a film "Deadpool".

Leghje ancu

E ora un pocu di pirsunalu ...

In u duminiu di dicembre di a rivista GQ, in più di un dispunibulariu in spettaculu, ritratti chì ùn sò micca dispunibili, serà una entrevista franca in chì Reynolds disse à i fanelli quandu tuttu cambia in a so vita persunale.

Cum'è sapete, ora l'attore di 40 anni hè felice cù u so cumpagnu Blake Lively, ma era micca cusì cusì cusì. Ryan longu ùn pò cura è crede a ligna, dopu chì a rilazioni sarà similar à a famiglia. Allora ellu ricorda di ddu tempu:

"Ùn vi vùagliu dì riguardu quantu è chì Liviu era familiar. Era a notte principale. Fighjure à stà à a notte in unu di i bars in u tribeca Tribeca. Allora a musica accumincia a ghjucà. Aghju invitati Blake à ballà, è accunsentì. Dighjà di ballu, accuminciavu à circundà oghje, è s'era realizatu chì era solitario in a sala. Allora aghju sentu assai felice, è hà dettu chì hè un puntu infieru. Dopu questu, aghju passatu a casa di Blake, beni, è ùn diceraghju micca ciò chì hà successu ... Ùn avete bisognu di sapè ... Avà Ghjustu è mè sò unu è avemu dui figlioli belle!