Adele hà sparte a verità di a dipressione postpartum

In a nova edizione di Vanity Fair, pudete leghje l'entrevista sinceri di u cantante popolari Adele. Hè senza lotta parla di a relazione cù u sposu è e difficultazioni ch'ella hà fattu affruntà dopu à u nascita.

Questa famiglia si cumunicava faciulemente cù i ghjurnalisti, ma u cantante ùn evita di parlà di a so vita persunale, è questu hè u dirittu. L'attrice hè regula regularmente nantu à e pagine di tali publicazioni respetable such iD Magazine, TIME, Vogue, Rolling Stones. Ma questu hè principarmenti materii ligati à u so travagliu.

Parir chì per i scrittori di Vanity Fair Adele hà fattu una salute ...

Maternità cum'è questu

Ten-time winner of the Grammy Award - una donna nova ordinarja! Ùn hè micca ignurata da i difficultazioni chì a mamma di i zitelli ghjoveni incontranu: fatigue, mancanza di dorme, overstrain nervosa.

Adele, quand'ellu fù tentativu, hà prumuvutu cun depressioni. Hè vera, ella refusau l'usu di medicazione per purtàlla à sta malatie.

Leghje ancu

Hè dedùtu a so formula per ridivandu di a depressione: hè una occasione di passà un ghjornu senza un zitellu, dedicatu solu per ella stessu.