U diu di u diu in a mitulugia greca

HELIOS hè u diu di Diu in a mitulugia greca. I so genitori eranu i titani Hyperion è Fata. Hè cunsideratu un diu pre Olimpique è ellu regulò nantu à e persone è i dii. Da quì, hà vistu tutte e in ogni mumentu ponu punisce o cumbattimentu. Li grechi spessu ciamati "all-seeing". In modu, altri dii si vultonu à ellu à amparà i sicreti di l'altri. HELIOS hè cunsideratu un diu chì hà pruduttu u cursu di u tempu è patronice i ghjorni, mesi è anni.

Quale hè u diu di Diu in Grecia?

Sicondu i mitu, Helios vive da u lividu orientale di l'Uceanu in un grand palazzu, chì hè circundatu di quattru staciuni. U so tronu hè fattu di pedichi preziosi. Ogni ghjornu, Helios hà dettu u vellatu, chì ghjè u so paese sagru. Dopu questu, si stà à un carru di focu, appiccicatu da quattru cavalli di respirazione di u focu, è cuminciò u so viaghju in u celu à u livante, induve era ancu un palazzu bellu. À a notte, u diu di a lumera è u sole venenu in casa nantu à l'uceanu nantu à a cupola d'oru chì hà fattu Hefesto. Parechji volti Helios hà da retrocede da u so schedariu. Allora un ghjornu Zeus hà urdinatu di ùn abbandunà u Diu di u sole à u celu per trè ghjorni. Hè duru stu periodu chì a festa di a nuttla di Zeus è Alcmene hà fattu u risultatu di quale hà parechutu Hefesto. Doppu chì i Titani fubbe in sizzioni, tutti i dii principiavanu à sparta u putere è tutti scurdanu di Helios. Accuminciau a chjese à Zeus è creò in u mari l'isula di Rodi, dedicatu à u diu di u sole .

L'anticu diu grecu di u sole, più spessu illustrattu in un carru, è di a so testa eranu i raggi di u sole. In certi fonti, Helios hè rapprisintatu in una cervidda stabbente cù ardenti occhi terribili, è nantu à a so testa hà un cascu d'oro. In i so mani, u Diu di solitu ci hà un lignu. In una di l'statues di Helios hè un ghjovanu vistitu. In una mano hà fattu una bola è in un corne di bundanza. Sicondu i leggjesi existenti, Helios avia assai mistress. Una di e figliole mortali hè stata turnata in un heliotropu, e fiori chì sempre si vultonu, seguitu u muvimentu di u sole. Un altru affari era addivintatu in incensu. Hè sti piante chì erani cunsiderati sagrati per Helios. À l'animali, per u diu di u sole in l'Antica Grecia, i più significanti eranu u gadduzzu è a nut.

Moglie Helios - persianu oceànicu, chì hà datu nascita à u livante à un figliolu chì era re di Colchis, è à u partianu di l'uccidenti hà datu una figliola è era una forte bruciata. Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, Helios avia una altra moglie di Rod, chì hè a figliola di Puseidonu. I miti ci dicenu chì Hélios hè un chiaru chì spessu deti à u sicretu di altre dii. Per esempiu, hà dettu à Hefesto nantu à a tradenza di Afrodite cù Adonis. Hè per quessa chì u diu di u sole in a mitulugia greca antica era odiata da a dea di l'amore. L'Helios pussidia setti friddi di cinquanta vacchi è tutti quantzii ovini. Ùn avianu micca razza, ma eranu sempre ghjovani è hà sempre per sempre. U diu di Diu hà amatu per gastru i ghjorni guardendu. Quandu i cumpagnie di Odissimu si manciò diversi animali, è questu hà purtatu à una maladizzione nantu à parte di Zeus.

In Grecia, ùn sò micca persone tematichi dedicati à l'Helios, ma ci sò parechje statui. U più populari di questu hè u Colossu di Rodi, chì hè stata cunsiderata una di e meraviglie di u mondu. Sta statua hè fatta di una alea di cobre è ferru, è si trova à l'intrata à u portu di Rhodes. A strada, in altizza, ghjugna vicinu à 35 m. In manu u diu diventa una torchma chì sempre hà brusgiatu è eseguitu un rolu di un fasciu.

Hè intrattinuta in custruzione per 12 anni, ma eventualmente hà sdagtailu durante un di i terrimoti. Ghjè successu 50 anni dopu à cumpiimentu di a custruzione. U cultu grecu di Helios fu aduttatu da i Rumani, ma ùn eranu micca assai populari è generale.