Ritenettamentu di l'ànima - reincarnazione in diverse religioni

I rapprisentanti di a maggurità di i muvimenti religiosi crede in a reencarnazione di l'ànima è a reincarnazione dopu a morte. Sta fede nasciu nantu à a basa di diversi evidenza di a reencarnazione di u corpu mentale in u novu fisicu. Hè pussibule di realizà e transizione di dua finu à 50 volte, è e vietculi passati influene influenza influenzatu u benessere è e qualità persunale di l'incarnazioni sussegutenti.

Reinstallamentu di l'anima dopu a morte

Per pudè truvà a risposta à a quistione di esse hè una relocation of souls after the death, pudete truvà chì i scientisti designanu 3 varietà di ricordi di vita previa:

U fenomenu di Deja vu scientists cunzidira a distorsioni di a memoria curretta, una hallucinazione o ancu un sintimu di a presenza di prublemi mentali. E persone chì spessu tenenu stu effetti, hè cunsigliatu per verificà a travagliu di u core. Pudete risparmià a memoria genetica di l'ancestrali antichi duranti u sessione di l'ipnosi, ma ancu parechji ricordi come à i so sensi - in realità o in un sognu. Quandu a reencarnazione sarà l'ànima hè trasferita da un corpu à l'altru, hè pussibile di ricurdà l'incarnazioni pricisi in un statu di trance, dopu à traumatiche mentale è fisicu.

Reintegramentu di l'ànima in u Cristianesimu

A diversità di e credenze di a cultura orientali, a reencarnazione in u Cristianesimu hè statu traduttu refusatu. L'attitudine negativa à stu fenominu reste nantu à a crede chì a pussibilità di trasmissioni di l'ànima contradicassi i dogma basi di a Bibbia. In ogni casu, in u libru principaru di u Cristianu, ci sò parechje cumezza ambiguously interpretatu, chì, probabbilmente, apparissi à l'urighjini di a religione sottu a influenza di u patrimoniu di pensatori antichi chì crèdenu in a reencarnazione.

Una visu alternativu di a trasmissioni di l'ànghjuli cumincià à spàrghjela in a Cristianitae à u tardu 19u - 20 prima seculu. Allora l'òpiri littirari dâ Geddes MacGregor, Rudolf Stein è autri autori chì provavanu di ligà a reencarnazione è a Cristianita. Oghje, hè pussibile sguassà parechji tendenzi religiosi cristiani chì accettanu a tiuria di a reencarnazione è anch'elli pridicheghja. Tali gruppi cristiani includenu:

Reintegramentu di l'ànima in Judaismu

U cuncettu di a reincarnazione in u Ghjudaismu apparse after the writing of the Talmud, tk. in questu libru u fenomenu ùn hè micca chjamatu. A creda in a trasmissioni di l'ànima (gilgul) si appressu vinia appena entre i pòpulu è hè statu sempri più larga. L'idea di reencarnazione hè basatu nantu à a cunvinzione chì, secondu u pianu più altu, a ghjente ùn devi micca soffre. Per quessa, i babbi morti è i martri sò stati ricanusciuti com'è a ricontazione di i piccatori chì paganu per vides passati.

A tradizione populari di a Kabbalah, detta da un gran numaru di rapprisentanti di show business, dici chì l'anima umana pò esse personificata in una altra forma di vita, per esempiu, cum'è punizioni. Una visione diffusiva di a reencarnazione di u corpu mentale hè basatu annantu à u fattu chì l'ànima reincarnate finu à ch'ella cumpone a missione prescritata da ellu. Ma in generale stu fenominu hè assai raru.

Ritenettamentu di l'ànima in Hinduism

L'idea di a trasmissioni di l'ànima (samsara) hè divinamente spargiuta in l'Induismu, è in questa reghjugia religiosa, a reincarnazione è a lege di karma sò particularmente forti. L'alternazione di nascita è morte hè sottumessu di karma, chì hè a tutalità di l'azzioni di l'individuu, i.e. l'ànima passa in un corpu tali chì si meriteghja. U ribbigliu di sta nutizie succorsu finu à chì l'anima hè spugliata in piacè terre, postu chì u moksha vene - salvezza. Finu à reachu stu stadiu, l'ànima hè immersa in pace è tranquillità.

Reincarnazione in u Buddhismu

L'esistenza di l'anima è a reincarnazione in u Buddhismu sò denegati. Inoltre, in questa religione hè u cuncettu di Santana - a cuscenza, un "I" assicurante, stradicatu à u mundiale di samsara, è quantu questu u munnu serà piacè dipenda di karma. I vizi più in u Buddi hè stupidity, avidez è passione, fendu rid di elli, a cuscenza trova nirvana. Ma ancu cù u denial di reencarnazione di l'anima, i Buddhistes anu un fenomenu cum'è a reencarnazione di u Dalai Lama. Dopu a morte di u suvranu sacrificadore principia a circustanza per un novu, chì hè u cuntinuu di a so linea.

A riunioni in l'Islam

Vede nantu à a reincarnazione in l'Islam in assai rispetti sò simili à i vede di i cristiani. L'ànima veni in u mondu sempre, è dopu a morte a persona passa dopu à u barzesi (barriera). Solu appressu dopu à u ghjornu di a ghjustizia ghjudiziati anu truvatu i corpi novi, rispose davanti à Ala, è solu avarà da l' infernu è u paradisu . A creda in a trasmissioni di l'ànima da i seguitori di certi corrente islamicu hè simile à e credenze di i Cabalisti, i. crèdenu chì a consequenza di a vitàccia pecchera hè a realizazione in u corpu di l'animali: "Quellu chì anniecciu à Allà è cundottu a so ira, Allah averà turnà in un porcu o scimmia".

Ci hè una trasmissioni di l'ànima dopu a morte?

Un studiu curriculari di a quistione di esse s'ellu ci hè a reencarnazione, no solu i clerici, ma ancu i scientificu è i duttori sò impegni. U psychiatristu Jan Stevenson in a seconda meza di u XXu seculu cuntinuava un travagliu unicu, analizà parechji misi di riencarnazione pussibuli di l'ànima, è ghjunghjenu à a cunclusione chì a reincarnazione stava sempre. I materiali recullati da i circhificaturi sò di valutazione grandi, perchè Pruvà i veri di fatti di a reencarnazione.

L'evidenza cchiù putente chì Dr. Stephenson hà cridutu è a presenza di cicati è moles è un talentu inesperu per parle in un linguaghju chjaru chì era sustinutu da a ricerca storica. Per esempiu, durante una sperimentazione di l'ipnosi, u zitellu hà ricurdatu chì in l'incarnation previa era pircuscatu cun un assi. À a testa di u zitellu da u nascita era una cicculata rrespettiva. Stevenson anu truvatu chì una persona era vera è hà mortu da una ferita fatale. È a cicculata da ella coinciditta completamente cù una marca in a testa di u zitellu.

Induve chì a movita?

Quelli chì crèdenu in a reincarnazione possanu una quistione - induve l'anima di i persone mortu si move. L'opinioni di i seguitori di e diverse religione diveriscenu, a regula generale hè unu - l'appassiunamentu di l'anima in diverse incarnations cuntinueghja finu à ghjugna à una certa tappa di u sviluppu. Por su parte, Platón crede que los glotonistas e os borrachos reencarnaron en burros, malas persoas en lobos e halcones, obedecendo ciegamente - en formigas ou abejas.

Reinstallamentu di l'ànima dopu a morte - fatti reali

L'evidenza di l'esistenza di a reencarnazione pò esse truvata in ogni paese in una larga varietà di epochi. In spessu, i scientist è i duttori curanu i ricordi di i zitelli di e so passati. L'autenticità spaventosa, i zitelli di 5-7 anni parranu nantu à l'induva è cù quale elli vivi, ciò chì hà fattu, cumu si morse. A memoria di i vechju previsti sparisce gradualmentu da l'età di 8. In adulti, tali ricordi pò appartenent à dopu cunfustamenti emutivu.

U rispostamentu di l'ànima hè evidenza di l'esistenza di a reincarnazione:

  1. Una volta in a sala di l'albergo era truvatu un omu inconsciente. U stranieri hè stata identificata com'è Michael Boatraith, ma ellu stessu si chjamava Johan. Stu omu hà parlatu sueco bè, ma ùn pudia micca cunnisciutu sta lingua.
  2. A principiu di u XXu seculu, u maestru di l 'inglesi Ivi hà dettu chì un pudendu scrive à a lingua greca antica, è pocu dopu si pudia parlà è parlà.
  3. U ghjattanu mexicanu fù impostu da un psiquiatre in l'ospiculu dopu chì ellu si lamia nantu à l'alucuzzioni realisti. Quandu fù più tardata, disse à grandi dettalli nantu à i rituali pusseduti da i curotti in l'isula di Creta.