Pane e pasticceria "Napoleon"

Oghje, vi cunsigliarè cumu fà preparà un pasticceria per un pastellu "Napoleon" predilettu è prupone una variante in una padedda, è ancu in un furnu da pasta.

Pane per "Napoleon" - una ricetta in una padedda

Se ùn ci hè nè pussibilità o di brame di cocchi cucire in u fornu - accogghianu in una padedda. Vi si sorprenderà ghjustu da u risultatu. Eccu questu quì hè a ricetta per sta tipu di pasticceria per Napoleon.

Ingredients:

Preparazione

Emprinzammu a prepararià a pasta cù u zuttone di uovo. Per questu, avemu cunghjuntatu cù zuccaru granulatu è turnate cù un mezcladoru in una massa prumessa, brillanti. Allora manghjardu un mantellu assai bruttulinu, pozzu un pocu di salinu, soda, è apolu cù una culloca di l'acitu. Avemu cernigliavvi a farina in a mistura, allughjà a mità di u vetru per fugliale è fate pasta in pasta. Avè ottiniscenu a so texture suave è uniforme, è accòglie cù a filma è lasciate à vellu durà vinti o trenta minuti.

Dopu un ghjornu di u tempu, divizemu a farina in quattordii raghji ugceddi è rintelu d'ogni in una superficie pozzu cù farina, finu à u diametru di a padedda apprinsia à a talla. Avà, cù un pappu adattatu o tapa, hà tagliatu l'irregulità cun un cutidianu filu, chì dà i pasticci una forma uniforme è fugliate i filamenti in una padedda secca calda, fioru è di siccà di i dui parti in un calore di intensità di intensità.

Dopu a furnita in a padedda hè cumplettata, i taglioli sò ancu secchi nantu à questu. Tandu deve esse trituratu in una foglia, chì deve esse dumandata per trasfurmà u pastellu finitu.

Taglioli capelli per a torta "Napoleon" - ricetta

Tagliata cusì cusì cun "Napoleon" cun pastelli stanati. Ùn sò micca difficili per preparalli, ma ùn anu bisognu di qualcosa pacienza è u tempu libre per voi.

Ingredients:

Per a prova 1:

Per test 2:

Preparazione

Per preparà e pasticcii in stu casu avemu da fà un pasticceria bi componente. Per fà questu, avemu bisognu di fà inizialamenti dui pasturecci, è fugliate i dui tipi di pasta in una. Allora, avviamu. A margarina crema fresca hè stata rossu nantu à un grossneru grossu o cutatu cù un cutiddadore in pezzi chjuchi, mischju cù farina è tagliata durante un'anzu cù u stessu crocche, chì pusava a massa in un grandu tabellu di corta. À a listessa ora avemu ottinutu u foglie quantu sia pussibule. Dopu quì, racughjemu u fogghiu in una bola è lasciate durante un certu tempu.

Avemu ad accettatu a seconda massa. Per questu, aghjulemu a farina in un tavulinu, impone l'ovu in u vitru è aghjunghje l'acqua à a temperatura di l'ambienti à dui terri di u volumu totale di u vetru. Agitarse l'ovu cù l'acqua, u zucchero di limonu è un pezzu di salinu à a massima uniformità, è poi valdi in un dispusitore di farina è fate un pezzu. Stir the mass before with a spoon, and then finish the process with your hands. In u risultatu, avete bisognu à un pruduce moltu è micca densu è dura da a massa, Cusì ùn aghjunghjenu più farina si face questu.

Dopu à questu, scorri à a seconda pasta rivolduta finu à chì a furmazione hè circa à settanta à settanti milimetri gruuxi, è poi sferisce a bola da a prima pasta in questu è l'impruta in un envelope. Pigliemu u pacatu per trenta minuti in a frigorifera, è puderà spedinu micca finamente, doblegate cù un insetu è torna a mette durante a meza ora in a fria. Repetite u ciciu novu, è raghjunghjite a massa resultanti à 6 porte parechje, fate cuddà à a forma desiderata è aghjunghjia in un furnu à 230 gradi furfendu circa deci à quattici minuti à una bella rubia d'oru.