Cake "Napoleon" in casa

Unu di i posti più populari, chì ferma pocu à esse indifferenti - u torta di Napoleone, cun una crema dilicata è tagliati stunnii fini. In modu, avemu avutu ancu un "parentellu vicinu" di questu mancosa in u situ web - a ricetta per Milfei .

Qualessu istituzione, sia una cafe o ristorante, hè sicuru d'offre in a carta "Napoleon". Eppuru, avemu cun voi, preparonu a torta di Napoleone in casa, chì questu prucessu ùn hè micca u più veloce, ma u risultatu finali di i vostri sforzi serà ellu.

U cuncepimentu di "Napoleon", a ricetta di quale t'appariscamu, vi induvate, sicuramente, tutti l'amatori di una meravigliosa è gustosa.

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Mesturisce l'acitu cun acqua fridda, poi in un tastu, vendu u ova, aghjunghje l'acqua è u sali. Oliu friddu in un rossu, poi pozzate a farina nantu à una tavola di corta, aghjunghje oliu à questu. Avete bisognu à taglià a farina è a mantra cun un cuteddu, fendu un saliu in a massa ricevenza è per friddu l'ova cù l'acqua è l'acitu. Imberate i ingredienti bè è amassi a pasta pè u nostru tartu di Napoleon. A pasta hè divisa nantu à parte ind'e parte (10-12), pudemu formà da ogni marmu, copre cù un filmu è mette in a frigorifera per una ora. Allora, ogni bola hè laminata (nantu à carta per fugliale) per fà un pastellu round. Se l'arme fora ancu mancu, pudete taglià un cercolu (diametru - 24-26 cm) cù qualunqui cupiate per a panella. Trimati di u pasticci ùn sò micca eliminati, avemu da nicissità più tardi. U papetu cù u cunfettu hè trasfiruta a una baking panificata è furnite à 180 °. A preparazione di u pasticcellu "Napoleon" hà da 7-10 minuti per ogni torta.

Avà avemu priparatu a crema per Napoleone . Per fà questu, agghiamu ogėdi cun àvulante è zucchinu ordinariu, cunglite cù a farina è dilute cun u latti caliu (purtatu à foglie). A massaria resultanti hè stata annantu à un focu è cocciau finu à grassu, senza scurdà di stirerà occasionale. Prestite per friddà e pasticci prisentate in a forma (o un pane) è trà di fridda. I restu di a torta si anu chjappu in una foglia è e pezzi nantu à a cima è i costi di u pastellu. Ci putemu in a fria e dopu à 6-8 ore pane Napoléon, coccia in casa, pudete serve à a tavula.

Cake "Napoleon" sicondu GUST

Per fà preparalli un veru pastellu "Napoleon", u gustu di quale parechji ricurdanu di a zitiddina, facemu à a ricetta di GUST, hè a coccia in confeteria chì si aderiscenu.

Ingredients:

Per a prova:

Per a crema:

Preparazione

Prima mettemamu farina è sali. Allora, dissolverà l'acidu citrico in acqua è aghjunghje a farina. Allora aghjunghjite l'ovu è apparinate a pasta elàstica. Forma u ballu impannillatu in u filmu di nutizie è mandatu à u frigorificu durante una meza ora. U mantentu sprinkleddu cù a farina è tagliata cù un cuteddu, pudemu esse un quadratu è mandi à a frigorifia per 30 minuti. Allora pigliate a pasta, scaccià, aghjunghje a crema à u centru, è fate mette in un envelope. Piglia a pasta in una capa di 1 cm in grossu, aghjustate i so fini à u centru, da novu. Ci hè chì avemu fattu 4 capasti. Se a pasta hè fatta quant'è fruttificà è permette di scopre da u novu, repite u prucedimentu (rotolo, plegu è a meza persa), se ùn avete - avemu nave in a frigorifera per una meza ora. Allora, bisognu à sparà e aghjunte 256 cape.

Quandu u prucessu tutale di preparazione di a prova in casa per u pastore di Napoleone serà finitu, facemu 2 cakes di 5 mm di grossu, 22 à 22 cm in grandezza. Spread on a sheet baker (in un pergaminu) è punicatu cù un cultile. Focti in 220 gradi per 25-30 minuti. Tagliolini friddi cù di crema.

Per u crema, aghjunghje u latte è a ghjuvana, filtrà, aghjunghje u zuccaru è posanu a massa nantu à un focu perchè. Fate ferite un filtru (sempre straczendu) è fretu durante 2-3 minuti. Eliminate a paleta da u calore è crescenu à a temperatura di l'ambienti. Allora aduprate una mantova abballada, batta in una massa exuberante, cunglite bien, aghjunghjulu cuncexe, u zuccherinu di bagnu è battimò. In u tagliu più appiccicate aduprate 2/3 di a crema, nantu à a torta superiuna appricà i rossi di a crema è sprinkle cù i restos rossi da u pastele. Sè siddu vulete, pudete sprinkle torta di Napoleone cù u zucchero pulmuniu.