Fresco cù i mo propii mani - classe maestru

Una di l'opzioni più apprezzate per aduttà i muri di u postu durante e reparazione hè issa un fresco. Questa hè una forma antica d'arte, chì hè un pittura nantu à u scogghiu crudu. Ma cum'è hè assai difficiule, ora si chjamanu frescu qualchissia figura nantu à u muru, artificiale anzianu. Scaricate questu pittura pò ancu qualchissia chì ùn sà micca mancu appena. Freschi in l'internu , fatta da i so propri mani, permettenu di creà un discu originale. Ogni foto hè più piacevule per u wallpaper ordinariu.

Cumu fà un fresco cun e vostre propriu mani?

Sè decide di decorate a stanza in questa manera, preparanu a materia prima necessaria per questu. Avete bisognu di cumprà spatulas spiciali (metudi è gomma), raspenti è dipinti in u tonu di l'imaghjina, putita, laca è un patronu chì cumporta da un fresco. Inoltre, u ghjuvatu hè necessariu per preparà u muru.

Stazzioni di fà un fresco cun e vostre propriu mani

  1. Prima hè bisognu di preparà a superficie, ripara cù una cumpunimentu chì ùn sarà micca crack. A preparazione di stampa di u muru hè impurtante.
  2. Questu, u muru hà bisognu à esibuli è primed. Prima di applicà un patronu, assicuratevi chì a superficia hè perfetta.
  3. L'esicuzzioni di u frescheu nantu à u muru cù i vostri mani cumencia cù u marcatu. Hè ricumandemu d'utilizà un livellu. In questu casu, a cumpusizioni sarà trè figura, è 3 rettangoli sò marcati. U primu rettangulu currisponde à a grandezza di a stampa, u sicondu - serve com'è un quadru à a posse, u terzu - una baguette.
  4. Dopu à quessa, u sguardu di a stampa hè stata cun una banda larga di cinta è ripigliata, appricannu una strata fina di una spatula di metallo à u muru.
  5. Da u paper ricecchju nantu à quale l'impresa hè stampata, l'estremità sò aperte per fà u frescu vi pare più naturali è texturizati.
  6. Dopu un seccu, perchè u paper di risu cù l'imaghjini hè superimposta nantu à una spatula di gomma particulare è smaranuta da u mezu à i ribelli. U disegnu hè fattu per via di PVA mischieria cù l'acqua. Glue consistente tutti i disinazioni, cuncipiti nantu à a cumpusizioni.
  7. Scambià a piccula framette-passe-partout. Puderanu culori chì currisponde à u culore di a stampa, sintemu a matta. Agghiunate parechje acqui di u pittura in modu chì a cunsistenza ùn hè micca troppu grossu.
  8. Tinturanu a matta, avemu fattu transizzioni fluidi da un culore à l'altru, chì creanu l'effettu di a luce è l'ombra. Avemu travagliu chjaru in tutti e trè sceni usando ogni culore. Mettendu i culori di ogni volta per separà, i ritratti ùn viderete micca simili, perchè ripetendu u tema hè problematicu.
  9. Ùn aspetta micca un assecenu assicurante - skim per sguassà a struttura di u friscu.
  10. Lasciate u mudellu à sicondu solu. Dopu questu, pisava pocu nodulu è fretu cun un pappu hatu. Hè mpurtanti ricurdà chì à questu stage hè facilitu per dà u disegnu, perchè avete averari currettamente.
  11. Per tuttu u tarritoriu riservatu à u sfondate di u cartulare, appricamu un saccu bruttu cù movimenti forti. Avemu aspittendu à asciucà, avemu skim cun una pelusa grossa, dopu a quale aghju tonificazione cù l'acrilicu liquidu. Facemu 2-3 capasti di putita universale acrilica, dopu a siccà, sintemu e tonificatu.
  12. Toning ocre with water. Dopu un seccu, scamoscià.
  13. Pittura di tutta a superficie di u lichidu acrilicu. Hè ricompatente per aduprà un sciccareddu largu.
  14. Capisce a foto cù una capa di vernici matte, aspettate ch'ella serebbe sata à tutte e cibu cù una strata più.
  15. A cumpusizioni hè imbruttata cù una baguette, chì hè attaccatu à u muru cù unghji lìquidu. U friscu hè prestu!

Sta classi maestra nantu à fà frescoes cù i vostri mani sò aiutavamu à creà u disignu uriginale di ogni casetta.