Ants in u paese

Spessu, a colone di a fudda eliza parolle è accuglienti rapidamente a so populazione. In u futuru, questu hè spartu cù visiti di l'insetti à a casa, ripruduzzione di pulatorii nantu à i pianti di giardinu, è di picculi cusì diluiti chì ponu causà allergii. Cumu possu fà l'annu à u paese, avemu parlatu in stu articulu.

Cumu si tratta cù i formi di u giardinu in u paese?

Puderete cercà l'assistenza qualificada di specialista, è rescindireghja rapidamente u prublema per metudi pruvati. E pudete pruvate à cummattiri l'ananti.

Sè sceltu a seconda via, averete bisognu di circà l'antille frusta è neutralizà l'utru, i so prupietichi è tutte l'individui tessuti maturu. Solu solu s'ellu si cunnoscia a cundizione, puderete dispunibule di e formani in u paese, è questu pò piglià parechjimi.

L'annu hè u trattatu bè trattatu cù insecticidi chì piglianu u profunnu à u locu, induve a furia anu tracci di multiteteru è labirintu. Hè nicissariu di processà l'arbureti, cum'è spessu sottu u situ ind'eddi attivi in ​​u vinu, chì furniscenu incantevuli sottu u caschie.

Un agentu anti-formule à a maiò in a dacha hà diazonin in a so cumpusizioni. Sta sustegnu hà un cuntrastu pronunzianu è l'effettu intestinali, causendu a morte di insetti dopu 2 ​​ghjorni dopu à u trattamentu, affettatu u sistema nervuali è causendu paralisi. L'agenze destroi l'adulti è larva. E, impurtante, in u territoriu trattatu, l'antranate ùn si metulanu più o pacà i viaghjadì.

Ricordu Folkuali da foglie di u giardinu in u paese

Ants ùn toliscenu l'arghjuli di tansy, tagliato, mustarda, laurel, anise, tomate. Hè pussibule spuntà u zuccaru è e foglie di e sti pezzi in i camini d'antichità è i liami à i tronchi d'arbre. E trà i letti per sperà valerian e mint. E fureste ùn vulete micca esse "fragrances" è si farenu in altre locu.

L'antra stessa si pò esse spressione cù una suluzione forte di l'acidu boricu , in quale u zuccheru hè aghjuntu. È pudete sprinklu a sopra à l'ore di u grassu siccatu è chopped, mischju cù sulcus in una proporzione di 1: 2 è scumpete sta meztrava cù a tarra in u locu duvandulu u nidu.