Chloe Moret ammettiu chì hà avutu una affari cu Brooklyn Beckham

U fattu chì ghjovani omi si scopravanu nanzu ùn puderanu parrari bellu aspessu. Più pocu tempu, Brooklyn hà pubbricatu in a so pagina in Instagram photo cù Chloe, nutendu a so smiley cù u core. Dopu quì, i fanali di Beckham anu prestu imbrugliatu, tentativu di truvà almenu una nfurmazione nantu à a relazione di l'astri, ma ùn ci hè statu infurmatu più da cumenti da l'amatori nantu à sta occasion. A Moret hà colpi tutti i punti sopra à u "è", furzendu i mossu i minzosi di i fannijiet di Beckham.

"Iè, avemu un novu"

Ayer à un avvenimentu dedicatu à a liberazione di a film "Vecchiani: nantu à a Path of War 2", in quale l'attrice tocca à u rolu principali, hà datu una reta entrevista. Quandu u presentatori di TV americanu Andy Cohen vi cuncerta è dumandò nantu à a so vita persunale, Chloe hà dettu: "Sì, avemu un novu cù Brooklyn. Spergu chì dopu avè parlatu à a virità nantu à a nostra rilazione, a ghjente stamparà micca cura di noi. In più, Moret hà dettu di a riunione cù i genitori di Brooklyn: "David hè un patri maravigliu, è Victoria hè una mamma excelente. Hanu dettu un figliolu degnu. Sò, sensu induve, genitori maravigliosi ".

Leghje ancu

Chloe è Brooklyn - una rumanzu chì ripigliava cun vigoru rinuvatu

A prima volta chì Brooklyn Beckham si ritrova cun Chloe Moretz hà divinamente cunnisciutu in u 2014 dopu aduttucini cumpareru in u Teen Choice Awards. Quasi un annu dopu, Brooklyn è Chloe s'unisceranu à a Paris Fashion Week. Dopu chì, in u giugnu di u 2015, i paparazzi "spotted" quandu l'amatori in Santa Monica skate in skate. Allora u so romance hè statu cunfirmatu per e appartenenzi novi è novi. Invece, prestu Beckham è Moret anu spuntatu, ma, quandu si svolge, ùn puderanu stà senza l'altru durante un longu tempu.