A terapia di Radiazioni di Shannen Doherty hè questu

A famosa attrice di televisiunale Shannen Doherty hè stata annunziata in a stampa com'è una donna forte è valentia. Ùn hè micca un accidentore. In l'ultimi 2 anni, hè stata a lotta du cumbèmu di u cane, è in questa stella di a serie "Charmed" aiuta à a famiglia è l'amichi.

Foto franzutti da ShannenDoherty (@theshando)

L'attrenda cuntene unepochi di più è più ritratti nantu à a so pagina in l'Instagram, discurrenu nantu à e tappe di a lotta contru a malatia insidiosa senza esitazioni. Hè più probabili, ella fa per vede à l'altri: u cancer ùn hè micca una pena!

L'altru ghjornu, i fancianti di u talentu Shannen appareva una ragione di gioia: ella cumprò una altra serie di sessione di radioterapia, è i medichi l'aspetta chì l'attrice ùn hà micca bisognu di continuà sti prucessi fatali.

Grazie, Maggie!

Pensemu chì a notte traggica di u canculu di u cumbatore diventà in u 2015. L'operazione di rinunzià u mussu ùn hà micca datu u risurtu urdinatu, - una malatìa periculosa stalla in u sistema limfaticu ...

In ogni casu, a stella di a serie di ghjuvanottu "Beverly Hills 90210" si pratichezza senza pezzu di a malatia, è in l'intervalli di i corsi di irradiazione è "chemistry", porta lezioni di ballu. Ùn avete micca cridutu, ma Shannen hè in grandi forma fìsica grazia à a persezzione constante. Ella dice chì a coreista moderna dà i so emozioni pusitivi è l'aiuta à a lotta di a malatia più efficace.

U video hè publicatu da ShannenDoherty (@theshando)

In a so pàgina in microblogging, l'attrice scrissi assai epicuranti accaduti à u squadra di i medichi trattenuti è un maggie misteriosu. Di sicuru, i fiori di l'attrìlla eranu intrigati. Questu pronta Shannen postò una altra foto nantu à u fondu di u dispusitivu per a radirativu, firmendu cuncepimentu "Ghjuvanu è Maggie".

Foto franzutti da ShannenDoherty (@theshando)

Leghje ancu

Cridemu chì a curazione, a fortitude è a fortitude di u spiritu di l'attrice sò stati premiati è ùn mai ùn hà da scontri cù Maggie è i duttori di u dipartimentu d'oncologia!