Irina Sheik vi à u Festival di Cannes, induve impressiona tutti in una manera luxurosa

A più reculsa, u famusu mudellu Irina Sheik addivintà una mamma per a prima volta, ma questu ùn impedisce à a stile di podu di presentà à u 70 Festival di Cannes. Aeri, i paparazzi capi di capisce L'Irina in i so camere, chì ghjùnsenu à l'ariaportu di Nizza, è dopu avè ch'ella hà assistutu à a pruotazione di a film "Lights" da Naomi Kawase.

Irina Sheik

L'Irina lenta in un coltu biancu

Dui mesi fa Shake hà datu nascita una picciotta. Apparenza in u Festival di Film di Cannes - a prima manifestazioni publica di a stella dopu à partitu. Prima chì i fotògrafichi in u bastimentu di l'ariaportu, u 31 anni Irina appareva in una manera simplici, ma à a listessa ora una stampa interessante. U mudellu hè stata vistutu di tufi bianchi, chì hè stata decurata cù una biera di zipper à u mezu di u bar. L'imaghjini di u mudellu hè supplementatu da stivali massivi nantu à stile, lenti e un saccu di viaghju negra. In quantu a maquillaje è hairstyle, i fottografi ùn anu micca capitu di nunda rigulari nantu à l'aspettu di Irina. U mudellu, cum'è sempre, si pareva naturali: capelli chiani sbagliati è un sbagliatu di make-up.

Irina amparò una figura bella
Leghje ancu

Chic image of the Shake in u carottu russu

Uni pochi ghjorni chì Irina hà scrittu e seguenti parole nantu à a so pagina in Instagram:

"Vogliu vultà à assicurà a premiere di" Shining "è aspetta. Pensu chì u spettaculu serà chic.

Dopu stu annunziu, hè diventatu chì tutti i fanali di Irina stanu aspittendu una sorpresa bellu in forma di un ritornu incantevule di u mudellu à a vita publica. È quì sò iddi dirittu, perchè Scaccheri hà fattu una sensazione veru in l'estremo di "Brillante". À a catifa russa, u mudellu era apparevutu in un vestitu longu, traslucidenti è inturniore di culore giallu cù draperi è un cutdu di cuteddu, chì era brodate cù stingi. U stilu di u vestitori sustiniau cunfunditu micca solu i peri slavi è a cintina fina di Irina, ma ancu i so senu.

Irina Sheik vi a Cannes

Dopu à u fotocraticu nantu à a catifa russa è di a publicazione di foto nantu à Internet, i fanali di l'Irina hà scrittu assai affirmazioni pusitiva in u so apitzu in publicu. Hè ciò chì i paroli puderanu esse truvati nantu à e riti suciali: "L'Irina hè stella grande. Ùn pudemu micca crede ch'ella hè dettu nascita "," In my opinion, Shake era ancu più bella di quella era. U nostru beneficiu a so "," I'm delighted! Irina hè una donna intelligente cun una figura ideale. Fighjà un piacemu! ", Etc.

Shake in the premiere di a cinta "Lumi"