Cumu serà un emo?

Cumu a prutesta contru i dogma di a sucetà di cunsumu in u XX sèculu, parechji ghjudiziati di ghjuvane emergenu, chì tendenu à teme i genitori di l'adulescenti, in particulari quelli chì vedenu u so figliolu reincarnate cun horror. Questu ùn hè micca solu correttu è ghjustificatu: prima avete bisognu di capiscenu l'essenza di questu o quella tendenza di u ghjovanu, parranu apertumente cù u vostru zitellu, è raghjone cuncludi. Unu di sti subcultures di u ghjovanu muderni emo nascitatu in i 80 in l'Occidenti è sustinia una direzzione musicale especial, vicinu à u punk. Cum'è qualsiasi autru muvimentu di u ghjovanu, permette à i giovani esse espressanu à traversa, capelli, musica.

L'imaghjini di emo

L'emo di spettazione hè spressa in dui culori cuntrastanti, a più frecu, hè rosatu è negru. T-shirts, brusgii cù stampi brillanti, raggiini stivali, legumi strisciati o jeans strappati, un cinturto largu cù rettili, un sacchju nantu à l'spalla - chì hè a figura tipica di un emo teenager. Cumplementa i so oblicuo bangs, capelli di i capelli di i zitelli è arcu in i capelli ghjuvani, u pelle di luci è l'ochji culurati. L'Adolescente chì si identificanu cù questa subcultura sò ancu boni per piercing, perforendu tuttu ciò chì anu per ellu chì ci hè imaginazione è valutà. A musica chì sente l'emo pò esse attribuita à u punk post-hardcore o pop punk, ma l'esencia di i canzoni hè una - l'amore, u dulore è a morte.

Cumu serà un emo?

Se crede in rappresentanti di a subcultura, cusì emo hè, sopratuttu, l'statu internu di l'anima umana. È per ghjuncà in u so mondu, ùn hè micca abbastanza per vèstinu e so robba appruvegliu è trimma un bang. L'adulescente ponu cunsiglii abbastanza simplici è ingenu nantu à a divintà emo emo, o un picciottu emo:

Se avete l'impronta seriu, ma ùn succumbassi à a moda, hè megliu acquistà di a storia di l'emo subcultura di u giovane, di leghje i fori tematii cunsacrati per ellu, per capisce chì u vostru munnu internu hè simile à l'idee è i pinsamenti di i rapreżentanti di u corpu nìvuru è biancu.

Symbology è attributi di emo

Comu tutti i sottucultorii, emo anu u so propiu, unicu à elli, i signori è i simboli. I principali attributi per quale pudete identificà un adolescente senza dubbitu cù una sacchita nantu à l'spalla, assai badges, braccialetti brillanti o pustulevuli, belli per di colore, bè, a cima di l'imagine hè un beato bruttante di brassu, chì a so bocca rippita hè spusata cù filamenti roscati. I caratteristiche Emo sò un capelli cun ossi, un corpu rosso, una pistola di nìvuru o rosa, una statua di cinque punta di culore nìvuru nantu à u fondu rosatu.

Psiculugia di emo

Comu chjamatu prima, per emo, a cume principal hè l'espressione di l'emozioni. Cchi spessu, i zitelli è i carusi di sta subcultura sò persone vulnerevuli è depressi. L'emozioni principali chì anu vive sò l'amore, malenconia, a solitude. E si u zitellu m'hà dettu a quistione: "Ciò chì avete bisognu di diventà un emo?" Dunque per principianti duverà bisognu di pensà à queste emozioni, se ellu puderebanu a sperienza da ghjornu à ghjornu. Hè ancu suppostu chì i rappresentanti di stu mudellu di u ghjovanu hà sappiutu per sguassate è più profonda, l'empatia sincere.

I paisani, chì u zitellu hè unitu à a subcultura negra è rossa, si ricorda di l'essenza di u prugrammi di l'emo giuvani, ùn mette micca pressioni, è in ogni casu ùn scangi per una chjave scelta. U tempu hè venutu, è ellu hà da calculà a correczione di a so decisione, è forsi solu "crescenu" di sta stampa.