A crisa di l'adulescenza

Adolescence hè riferitu in quantu i tempi critichi in a vita di una persona. Parechji parenti stanu ansiati aspittendu à u so zitellu per entra à sta età "periculosa". Sapemu chì ci sarà un periuvandu quandu u cumpurtamentu di u so figliolu o figliola mudificà d'ogni modu. I règuli di cumpurtamentu di i cumpurtamentu è e decisione di a famiglia ci anu stabilitu, è serà necessariu di circà una alternativa. È in parechji rispetti da qualse lezziò chì u zitellu sughjureghja da a so crisa, dependerà di chì tipu di persona si cresce da ellu.

Se i genitori sapianu anticipu ciò chì esattamente u so adulescente manifesta durante u piriudu, hè megliu per elli à preparalli per sta stampa difficiuli. Ma assai spessu ancu i adolescenti ùn si capiscenu micca ciò chì hè passatu à elli è perchè manifestanu cusì. Per i zitelli hè cunsideratu cum'è una crisa da 11 à 16 anni. Li carusi facenu ancu a crisa di l'adulescente - à 12-18 anni. A crisa di età d'un adulescente persequiteghja un tali scopu cum'è l'affirmazioni, a lotta per l'statu di una persunità sia. E siccomu in a societa moderna, i bisogni di l'indipendenza di l'omi sò più altu, in i carusi i prublemi di a crisa di l'adulescenza sò più aguti.

Caratteristiche di a crisa di l'adulescenza

A crisa adultere ùn pò micca esse cunsideratu un fenomenu exclusivamenti negativu. Sì, hè una lotta per a l'indipendenza, ma una lotta chì si faci in situ sicurariu. In u prucessu di sta lotta, ùn solu ùn sò solu i bisogni di u ghjovanu o nena cuntenta à l'autocognificazione è l'affirmazioni, ma ancu di mudelli di cumpurtamentu chì seranu usati per vìnniru a situazzioni difficili in l'adultu sò afustati.

In a psiculugia, a crisa di l'adulescenza hè spressuta da dui sintomi diametricamenti oppostu: a crisa di a dependenza è a crisa di l'indipendenza. Tramindui duie sò postu quandu ogni adulescente hè cultivatu, ma unu di elli sempre domina.

  1. Per a crisa di l'indipendenza, tossudenza, negativismu, stinzanza, autore, a deprezzazione di l'adulti è l'attitudassi medduli à i so dumandesi, i prutesti-riffeti è a pruprietà di a propria sò caratterisimi.
  2. A crisa di a dependenza hè manifestazione in l'obedientzia eccessiva, dipenditu à a pusizione antica, un regressu à i vechji costuli, cumpurtamenti, gustali è interessi.

In autri vocabuli, l'adulescente prova di fà un scherzu è vai alla u norme stabilitu anticu, da ellu hà digià grown. È à u stessu tempu, cresce chì l'adulti li furnisce a salvezza di stu sceccu, perchè l'adulescente ùn hè micca abbuccatu psicologicu è sucialmente.

Spessu, u duminiu di a criscenza di addiction à una adulescente hè assai attraente à i genitori. Hè cuntentu chì per i so boni relazioni cù u zitellu ùn sò micca minacci. Ma per u sviluppu persunale di u figliolu, sta scelta hè menu favore. U pusizzioni "Sò un zitellu è mi vulia firmà" parla di l'autore di dubbje è l'ansietà. Spessu, stu patronu di cumpurtamentu persista ancu in età adulta, impedindo à una persona da esse un membru di a società.

Cumu aiutà à un adulescente sopra una crisa?

A cunsulazione per i genitori di un "ribellu" pò esse chì i simule di crisi si scoprite periode. Ma pò esse ripetuti bellu spessu, è u mudellu di crianza ancu deve esse agitu. Dati cume e carattaristichi di a crisa di l'adulescenza, a più appruvata pè i genitori hè un modu autoritariu di crianza, chì implica un cuntinuu forti di u cumpurtamentu di u zitellu, chì ùn degrada a so dignità. I règuli di u ghjocu deve esse stabilitu durante a discussione da tutti i membri di a famiglia, cunziddiu l'opinioni di i zitelli. Questu avete da l'oppurtunità di pruvidà suficientemente a iniciativa è l'indipendenza, aumentanu l'autore-cuntrollu è a fiducia in l'autore.