Autunno fiera in a scola - quale per cocre?

In regula, in ogni istituzione educale in uttrovi è nuvembre, a fede di u liturgu temàticu hè tenuta, è e mo matri ùn ponu micca pensà bè u tempu di coglie l'affissà cusì boni per questa festa. Dopu tuttu, per i zitelli hè assai impurtante chì apprezziu è cumprà u so pruduttu. Cariùnni fighjenu in parechji opzioni populari.

A scola hè un locu induve i zitelli sò salvu, è questu puntu hè dinò di nutrimentu. Per quessa, tutti quelli piacè di culazioni chì a mamma si sarà preparatu per a festa, hè salvu per i zitelli.

Comu regula, ogni tipu di tagliolini casani sò usati com'è bè in a fiera, chì hè cunsiderata cum'è a più segura per i zitelli. Ma i pasticci crema, insalati è altri alimenti perecedeuse in questi avvenimenti ùn portanu micca.

Chì da coglie à a fossa di u vaghjime in a scola?

U tempu d'ottu hè u tempu di colti in i duminii, in i jardini è l'arbureti, chì hè tuttu ciò chì hè cultivatu grazia à l'opara di l'omu. Questu hè chì pudete diventà una idea à a mamma senza parazione, chì hè persa in conjecture, chì à cocculari è portanu per a fossa di u vaghjulu à a scola.

  1. A primu chjaru chì i zitelli cunghjuntanu cù u tempu di vaghjimu hè a folla à u sole in l'arburu. Perchè pudete pruvate à fà funti culuriti di foglie è di decore, per esempiu, muffins cun u pezzu o di qualsiasi pezzi .
  2. Overture hè un mushroom time. Cù l'aiutu di forme particulari cù pasticceria curretta, pudete fremendu funti di ciuce cunsumu. Pò esse realistichi, dighjevanu e so capeddi in chocolatu friddu, è cù i so pedi in una papaveri, rummandendu a terra.
  3. A strada, a pepite hè ancu cultivata da e mani umani, è perchè ùn l'avete micca aduprà com'è un impegnu in ogni modu di rotuli o pastelli extravaganti, perchè hè gustoso è utile.
  4. Una manera insosone chì pudete cocùtulu i pezzi più simpliczii cù u fruttu , chì in u vaghjimu pò esse furnitu da tuttu ciò chì hè rimpiazzatu in u giardinu o giardinu. Dopu trastocate tanniculi cù un pezzu apertu cù un pezzu simili, uttene un girasole suleddi insolitu, chì certamenti interessarà i zitelli.
  5. Bonu, chì, a furtuna di u vaghjimu ùn sminia senza averebbe cù u latinu cunzistenti - i dolciarii populi di i zitelli, da i tempi antichi. Hè assai semprici, è se u zitellu aiutanu à a mamma cù a so preparazione, certamenti si sia assai orgogliu da ellu stessu.
  6. Cù l'aiutu di u molde di furmagliu, puderete cocerà una varietà di cookies è biscotti picurini. Particularmente fondi di i zitelli sò i scatuli di l' omi di Barney , chì sò assai faciuli di coccu in casa.
  7. Per i zitelli, à i pupulati di una scola elementale, i cuniglii picculi - l'abbitanti di u legnu di u vaghjimu ti piace. Fate micca micca fàliate ancu per a mamma incannata più inzergata. Per pudè furmà tali cunigliu, hè abbastanza à rotà una pasta di forma ronda o ellittica, di sopra à l'aricchi di sopra à u vintu di lignu per fà l'occhi.
  8. I castagnati ùn puderebbenu notte sulamente in u giardinu, ma ancu in a tavula durante a vendita. Sò fatti cù l'aiutu di pasta è pernutu, chì sò stati nantu à l'altri è ricati in forma di u capiu, è poi furmulati.
  9. Tutti i zitelli sò lucente nantu à a pizza, è pò ancu esse fatte in modu di a festa di vaghjimu, cù solu un veiculu d'impegni.

Avà hà amparatu chì interessanti è insosciali ponu esse preparati per a fossa di u vaghjime in una scola per i vostri figlioli. A preparazione di l'òmini maestri culuriti ùn hè micca pigliatu assai tempu, ma darà assai emozioni pusitivi à a mamma è a criatura, siddu stessu participà à u prucessu.