Animechniki - subculture

In u mondu mudernu, parechji sottucultori sò spargiute assai. A ghjente si prova di formate gruppi di interessu specialu. Ogni subcultura possa un certu numaru di valori, costumi, normi e tradizzionali in quantu à questu. A sottucultura hè carattarizata da un signu chì l'attesa di un certu stile in vestiti, a so lingua, è a manera di cumpurtamentu.

Oghje, parleremu di a socultura di animes. Parechje persone anu l'opinioni chì l'animeans sò "criati cun". Inoltre, parechji credi chì tutti i raprisentisti di sta subcultura sò ntenni a lingua giappunisa, da a matina finu à a sera vedenu caricatura straniera, ponu parrucchi è strammi strammi. Questu hè micca bellu veru. Per esse unu animatore, hè abbastanza solu per esse amparatu cù manga (comicie giapponese) è animale.

L'Anime sò caricaturas giapponese. Hè una cosa distinta di l'abitudine. Prima, anu una manera diversa di funziunarii è l'u spaziu circundatu. Siconda, spessu anu una storia persunale è interessante, chì hè più adatta com a basa per un blockbuster in Hollywood, in quantu per un caricaturu di i zitelli. Hè bisognu di l'ultimi pruprietà di l'anime chì l'adulte interessa.

Cumu apprezzà anime?

I signali di animeshnikov sò un caratteru spicialmente stimatu. Emocione pò esse un petit detallu, cum'è un anu chjave in u telefunu, o una suspenda in forma di qualchì erelli anime. Vestite animelets, in regula, in vestiti autonomi in modu ordinariu, l'eccezzioni hè solu parti tematichi. Allora cambiendu in i so eroi ochji, è imitanu u so cumpurtamentu. Per l'avventura di l'anime, un certu modu di cumunicazione hè caratteristica. Spessu utilizanu parolle giapponese in cunversazione. In u so discorsu hè una certa slang. A maiò parte di tuttu pudete intesu "nya", chì significa "meow" è a parola "kawai", hè traduciutu com "dolce".

Per fà un attore di l'anime hè abbastanza bundanza, per questu, cum'è l'oghje chjamatu prima, hè bisognu di participà à l'anime è seguite i reguli d'un animatore. Eccu alcuni di elli:

U muttu di animatori

Aghjone di i sonori ricunnosce:

Nya kawai, nya kawai

Ci hè u cornu per u tranzelu tutale:

Nya kawai, nya kawai

Nun scurdamu

Nya kawai, kawai nya,

Ùn ci hè micca moltu di noi,

E serà

N-kawai!

Avete bisognu di prublemi!

In novu avemu da cumincià à nurse,

Trascinate u nostru modu,

Fighjure da ellu

Nah, kawai!