Libri interessanti per i zitelli

U veru adulescente hè u tempu di rapidu crescenu di i nostri zitelli, è in qualchì volta hè assai difficiule. I vostri zitelli chì anu avutu assai tempo liberu, invece per l'affariate, spessu cadunu in e cumpagni negli e, sicuru, i genitori ùn vulianu micca questu turnu di l'eventi.

Per fà piglià à u vostru zitellu, avete bisognu à tastà da interessà cù a literatura simplista . E ancu s'ellu prima di quandu ùn hà micca interessatu in leghje, quandu forsi ellu interessa à i libri interessanti per i figlioli chì vi valenu a leghje. Puderenu captivà l'ellu, perchè screcanu sensazioni, esperimenti è avvenimenti simili à u so propiu.

Lista di libri moderni interessanti per i zitelli

Certu, ognidunu hà parechji gustati è questu hè un fenomenu normale, chì unu li piace u stilu di fantasija è l'altre romane romantica. Ragale e zitelli, cum'è a regula, preferanu diverse genres d'interessanti libri adulescenti, ma pò esse esse eccezzioni. Eccu alcuni di quelli chì sò:

  1. Stephen Chbosky "Hè bè à esse tranquillu".
  2. Mark Levi "U Laddu di l'Ombusti".
  3. Byers Betsy "Swan Summer".
  4. Alice Siebold "Lovely Bones".
  5. Fanny Flag "Benvenuti à u mondu, babbu!".
  6. Clara Yarunkova "L'unicu".
  7. Benjamin Lebert "U cantu micca biancu".
  8. Bel Kaufman "In l \ 'escali].
  9. Tatiana Gubina "Kuzya, Mishka, Verochka è altri figlioli di nimu."
  10. Gus Koyer "U libru di ogni cosa".
  11. Tamara Mikheeva "Asino summer".
  12. Markus Zuzak "U libru di u libru".
  13. Maria Martirosova "Photos for memory".
  14. James Dashner "Corre in un labirintu".
  15. Larisa Romanovskaya "The youngest".

In più di a lista di lista prima, ci sò parechje altre libri interessanti per l'adulescenti, dopu avè lettu chì i zitelli puderanu capisce megli è l'adulti vicinu ad elli.

I libri più famusi per i zitelli

I figlioli adulti pò volte aghjunghje l'opere di un adulte. Ma in fattu sò scritti per questu gruppu di età, chì significa chì puderanu cumplettà u libru, invece i nomi temàti di qualcunu di elli:

  1. "Pruvagnava detta u zucchina". Questu travagliu di Pavel Sanayev pò esse attribuitu à i megliuselli adulescenti, postu chì in un linguaghju accessibile, spessu di modu di divertimentu, si descrizanu l'avvenimenti chì avianu cun un zitellu chì sò stati sottumessi à cundizioni aspetta assai forti da una imperia. A trama pò esse interessanti per i zitelli, ma dinò per i so parenti, quale, forsi, riflette nantu à a curretta di a so rilazioni cù u zitellu.
  2. "Hè bè à esse tranquillamente". U misteru di a famiglia impastanti per impedisce à respira liberu quince anni d'età d'Adolescente Charlie. Vive una vita normale, ma di stà à pudè esse cum'è u restu - più tranquillu, sociable, witty, ma u ghost of the past ùn li permettenu micca. Cumu Charlie fate liberu di i so avvolvi suffocating in u mondu reale, pudite truvà leggerè un libru scrittu da Stephen Chbosky.
  3. "50 ghjorni prima u suicidiu". Una storia tràgica è sorprendente nantu à una picciotta chì avia datu un periodu di cinquanta ghjorni, durante u quale hà deve decide di vive o morte. Stace Kramer.
  4. Beatrice Sparks "Diary of Alice". A storia hè una tragedia annantu à una ragazza di a so famiglia bona, chì puderia avè una vita completamente diferenta, ùn era micca statu per l'addiccioni. A dipindenza di e drogu ùn hè diventata a scelta di Alice - hè stata fatta sottu à a so compulsione, ma u risultatu di sti stori pò sempre esse previsti.
  5. Anna Gavalda "35 kilos di speranza". À interessanti libri cù una storia fascinante per l'adolescenza pò esse attribuiti questu. Hè nantu à un zitellu chì, cum'è parechji studenti, ùn puderebbenu esce per appruntà, ma decide di ùn lascià e cose da ellu stessu, ma per trattà u so odiu per lezioni.
  6. Federico Moccia "Trè metri sopra u celu". Unu di i libri interessanti per i figlioli nantu à l'amore era questu. Parechji zicchini sò intesu interessate di una storia chì i principali caratteri - Stap è Babi sò appartentati à diffirenti strati di a società, chì ùn ùn impedisce micca d'amu di l'altri è di scopre di un novu, u megore.