Cumu si scherza un trucu in un amicu in l'scola?

Un modu d'animu duve esse un cumpagnu di ogni persona, perchè aiuta à mantene relazioni amiche cù e persone. Ci sò parechje parechji staccate, chjudi, comedie, chì hè tuttu ciò chì pò assicurà è falla soru. In certu voti ci saranu premeri rilassati, solu sò esse amici. Hè interessante per sapè cumu ghjucà un trucu à l'amichi à a scola, cusì hè divertente, è micca micca offentate qualcosa.

Draws for schoolchildren

Hè vale a pena cunservà parechji esempi di buchi simplici . È quellu chì hà un sensu di umuri, serà capaci di adattà l'assemblea à una situazione specifica:

  1. Pudete stampà in casa l'annunziu "A porta cunfittata, tira più forte". Allora pudete ghjunghjite à a scola prima è impiccà nantu à a porta di aula.
  2. Sì pettite qualcosa assai pesante in a muntagna di u culleghju di u classmate, da ellu si sorprenderà quandu ellu prupone à coglie.
  3. Hè interessante per avè un diurnu cum'è un amicu, è rimpiazzà u presente.
  4. Hè necessariu di scriviri una nota: "In u tettu di u calcariu". Hè da esse trasfirutu à a classe in a classa. Comu a cunseguenza, tutti ci avvicina.
  5. Per riflittendu à fà un scherzu in un amicu in a scola, unu deve ricordà di i telefuni mobile. Stu gadget hè prubabilmente per un amicu. Avete bisognu di dumannà u telefuni di chjamà è sia in u corridor. Avete bisognu di prestu à manda rapidamente à l'altri missaghji SMS: "Prestu per fà e vostre lettres per voi".
  6. Hè necessariu di piglià un casu in regula, per esempiu, da i scarpi, è tagliate u fondu. Sùbitu, omucciu cun confetti o rutta di carta, cola una inscription chjina: "U toccu hè pruibitu" è mette nantu à u gabignore. Parechji studienti ùn anu micca pussutu risistiri, per ùn avè à vultà in a casella. In u risultatu, quandu pruvate di sguassà da u closet, u cumpagnu di scola seranu cuparti cun confetti.
  7. Duranti l'educazione fisica, avete bisognu di incunspicuously in u vestu di l'arrugare di un amicu, hè assai surprised quandu viaghja chì i scarpi sò troppu piccatu per ellu.
  8. Pudete piglià una penna cù una tinta spinga è cun un stancu impertinente per scrive quarchi cosa in un libru di un amicu, è poi vigilate a so reaczione.

Prima di diventerà un cumpagnu di cumpagnu di scola, avete bisognu di qualchì averebbe apprezzà u rallyu , se ellu hè offentatu. Assicuratevi di piglià in contu e caratteristiche di a natura di l'amichi.