Un adulescente ùn vole micca studià

Razunzione per ùn vulerà scopre da i adolescenti

Parechji parenti addiventanu i zitate sò preguntendu per quessa ùn elli micca volenu sapè. I ragiò per questa attitudine in a scola sò parechje alcune, arcuni di quale avemu avutu a cunsiderà:

1. Un adulescente ùn vole micca studiu, perchè ùn ùn vede u puntu . Studii chì si ùn anu studiatu beni, ùn viaghjanu micca nunda in a vita, senza risultati seranu datu. L'adulescenti muderni sò idei di l'ingiustizia di a realtà è sanu bè l'esempi di u fattu chì unu pò "assicurà beni" senza studiu.

Tip: In questu casu, avete bisognu à spettaculu quantu sempre pussibule in l'esempi disponibili chì u cunniscenze è l'educazione facenu a vita più interessante è interessante, cummincià e fruntiere è avè apertu novi orizzioni.

2. Un adulescente ùn vole micca di sapè perchè ùn ùn interessa micca . Parechji figlioli abbastanza talentu o gifted miss the monotonous and uninteresting lessons in schools generale. Quarchi cosa hè difficiule per u maestru per truvà un accordu ndividuali à ogni studiente da a classe, è per quessa l'"enfasi" hè di u livellu mediu, priva l'attinzioni di i zitelli "speciali". In ocasioni in una situazione tali un zitellu chì aspetta per dumandà parechje dumande è ghjunghje qualcosa di i massi hè fatta una "ovella nera", chì ancu si mette in contu à a scola.

Cunsigliu: Per un figliolu dotore, avete bisognu di creà cundizioni ottimali per u so sviluppu: cambiassi a scola regular à una spezializzata, induve hè tutta sana. Parlate cù u maestru per annunzià a motivazione - a participazione in l'olympiads, quizzesi di sculi. Pensate à a quistione, nò cumu per furzà un adulescente per amparà, ma cumu per fà per ch'ellu ellu stessu persequite a cunniscenza.

3. Un adulescente ùn vole micca studiaru per i cunflitti in l'scola . U cunflittu pò esce da parechji ragiò: trasizione à una nova scola, un tentativu successu di guadagnà u prugettu, contradicenzji cù u maestru.

Consigliu: parlà à u zitellu "cori à u core", ùn scuteva più per e so cunfessiotti (ancu s'ellu hè sbagliatu), pruvate à capiscenu i so sentimenti è l'azzioni. Quandu parrava cun un zitellu, ùn li daricci micca cunsiglieri è cunsiglii nantu à ciò chì facenu, perchè in a situazione di esse clarificà a rilazioni, avemu l'attu cumu si sentenu. Cusì, pruvate di parlà cù u zitellu annantu à i so sentimenti. Aghjunghje pò esse ghjustu è sbagliatu, è i sentimenti sò reale è esperimenti. A cosa principal hè di dà u sustegnu di u zitellu, perchè ellu hà a forza per trattà cù u cunflittu nantu à ellu stessu. Pudete cumune un esempiu di i vostri difficulthji di i vostri posti, questu avete aiutu à l'adulescente ùn senti micca chì ùn hè micca solu in u so prublema.

Cumu motivate un adulescente per studià?

Per incrementà a motivazione di un adulescente per l'apprendimentu, i paisani avè bisognu à seguità e regule:

Summarizing all of the above, pudemu cuncludi chì, si un adulescente ùn vole micca d'apprendre, u primu a cosa di fà hè spiccià u mutivu di stu cumpurtamentu. U vostru sustegnu è l'amori aiutanu à u zitellu per ricquistà a situazione è piglià a decisione correcta.