I sviluppà i ghjorni per i primi-graders

Certamente, a rutina di i picciotti è e zitelli da u mumentu chì entra in a scola cambia assai brutta. In ogni modu, questu ùn significa micca chì quì in a so vita ùn hè micca un locu per i ghjoculi. À u cuntrariu, i primi-graders massa cansa di longu lezioni è classi, è in u so tempu liberu da a scola sò divertenti è felici per ghjucà.

In u prucessu di i divertimenti, i studenti di u classu 1 ùn pò micca solu fà piglià a so mente di e lezioni è a lecite, ma dinò ancu acquistà novi cunniscenze, in quantu à migliurà e cumpitenzi prezzi adatti. Qualchese infurmazione chì hè statu sottumessa in forma di un divertente jocu educativu hè assimilatu da i primi-graders assai rapidamente è hè ricurdatu per un pezzu tantu, duncu un passimatu devia esse cura particulare.

In questu articulu, avemu duvutu prupone à a vostra attenzione diversi ghjoculi di sviluppu interessanti per a prima classe, chì aiutanu à i zitelli per rilassate, è à u stessu tempu averà cuntribuiscenu à a migliurà a splutazioni militari.

Partita di ghjochi per i scoli d'1-2 studi

À tempu chjucu, i studienti di a scola elementale passanu tempu cù fascinante ghjochi di ghjucazione, sopratuttu si sò amici parenti o amici cari. Per i primi gradatori, i seguenti piani di i table di stazioni sò megliu:

  1. "Ebraiche ebbreu". Un divertimentu ghjocu per u sviluppu di e so cumpetenze di leghje, chì hè assai populari cun i figlioli di u pre-schoolgheru primariu è l'età di prima di scola.
  2. "Cubi di storie Rory". Un simplicità, ma à u listessu tempu un ghjocu assai interessanti chì prumove l'espansione di u vocabuli, cum'è u sviluppu di l' imaginazione è l' imaginazione in i zitelli è l'adulte.
  3. Indigo. Un ghjornu maravigghiusu per u sviluppu di a lòggica, in quale tutti i participanti facenu una lotta di caccia per i pedichi preziosi.
  4. Inoltre, per i zitelli di 1u è 2u gradu, ci sò e ghjochi di sviluppu di scrittura chì aiutanu à migliurà u prugressu di math, per esempiu:
  5. "U Tsvetari". Un ghjocu interessante chì permeti à i zitelli appieghjani rapidamente a ssa skill di multiplicazione è altre operazione matematica.
  6. "Mu-Hryu-Be-Chuck". Un ghjocu incridibbilmente ghjucatu per u sviluppu è a migliione di una cuntrastu orale.
  7. "Delissimo". Un ghjucatu ghjocu chì permette di studià e fraccione in una forma ghjugna è culurita.

I sviluppà i ghjorni per i primi università in una classa o gruppu

Un gruppu di primi diploma pò amu a diversità di diversi modi. Per esempiu, pruposti un di i seguenti ghjucassi educattivi:

  1. "Finu cinque centu". U capimacherista deve chjamà ogni nùmmuru trà 1 à 20. A ghjente, u primu uvucatore nomene un numaru chì hè più grande chì l'annuncia. A diffarenza tra questi numeri devendia necessariamente da u 1 à 10. Questa cuntinua finu à chì qualchissia chjamà u numiru "500". Un ghjocu simplicu hà sviluppatu un rapportu orale, è u pensamentu logicu.
  2. "Ripetizione". U presentatore chjese un tema specificu, per esempiu, "animali". U primu participante si cumene qualsiasi parulla da questa categoria, per esempiu, "vacca". U prossimu jocu hà dettu nome a parolla antica è aghjunghje una nova, per esempiu, "vacca, cane". Allora ogni figghiu avutu aduprà tutte e parole precedente in u ordine induve eranu chjamati da altri figlioli, è aghjunghje unu di elli. Quelli chì ùn puderanu chjamà tutti i paroli o cunfundinu l'ordine, abandone.