Crescenu di Thuja da e maniche in casa

Evergreen tuya hà longu statu miritatu ricunniscenza in u mondu di i paisaghjì disinfettori, è ghjustu amatori senza parechje prublemi à migliurà u so situ. U metudu di propagazione vegetativa era u più popular, ma u crescente di thuja da e zitelli hè abbastanza pussibule in casa. A nostra dirigenza serà capaci di verificà questu.

Tui cultivatu in casa

U Passu 1 - Preparazione di a sumente

U primu passu hè di preparà e sementi di thuja. Per fà questu, avete bisognu di i coni maduri di sta pianta, chì deve esse cututa cù cura di l'arbre, cù picculi parighji di vaghjime. I conselli sò disposti in una stanza cambiata cù l'illuminazione diffusa è essa à sicondu solu. Dopu à quellu, trascinà e zitelli da elli è avete in un pappu hatu. Semu devi esse nutati chì e zerri di tuya perde a so giumgine assai rapidamente, per quessa, hè chjaru chì serebbe da suminà immediatamente.

Passo 2 - sementi

Per u cultivo di Thujas da e manni in casa, alcune ciucciu chì sò in a famiglia, cum'è maccarruri, sò adattati. Ancu sianu chjamati cù qualsiasi lighja è nutritiva chì cuntene l'humus o la turba. À u fondu di u pome, deve esse mette u capu di drenaje per evità l'esternamentu di l'acqua è a decadenza di e radiche. A terra in a pummira duverà esse umidità propiu, suttastrata in e so semu, poitta cù una capanna di turba o serradina in 0,5-1 cm è cun compactu cù una baralla di legno.

U Passu 3 - cura di i culturi

L'aspettanza di i primi rimuli di thuja ùn deve esse micca più previ chì in 20-30 ghjorni. À u listessu tempu, unu deve esse preparatu per u fattu chì i corsi ùn anu parechji volte adulti. Immediatamenti dopu a poklevyvaniya cuntinenti cù e piantini sò rimunerati in un locu friddu chì era accustatu nantu à ellu si passanu l'urganizazione di enduisze. Coglie a piantini di tuya hè a furmazione pericienta di u locu in u pote, sprejendu è applicà a fertilizazione.