Hosta - pianta è cura in a pianta aperta, funzioni di cultivazioni

Sceglite una bella decorazione per a vostra natura, perchè per questu scopu, l'usteru, cultivatu è cura in a pianta aperta sò l'adattati per quale sò ridduciuti à scegliendu u locu bellu è impone una quantità di reguli agrotechnichi. Hè una pianta herbáceus, senza epipe, chì si trova in parechje cumpunimenti di paisaghji.

Host - landing

Una bella pianta d'una herba hè bella nantu à i cantiere in cunmbitiszione cù i so culturi di fiuritura vicinu à ghjunghje artificiale. Hè impurtante de cunsiderà chì l'anzientu cresce lentamente, è per vede bè cù l'arbuli bassine, serà necessariu d'aspittà. Altra caratteristica - u più inusual è più decoratore di a varietà, più più tardu u tempu di cultivà sanu. In u primu annu dopu chì piantaghja i signalli varietalli serà debilitatu espressu. Plantate u fiore di u locu è cura di questu hè fatta da secunnu i regule, chì sò fatta capunanzu in cuntu i peculiarità di sta cultura.

Hosta - sembra di semen

Per fà crescia una cultura herbáceu originale in a terra aperta, pudete utilizà semi chì sò venduti in i stati o ponu esse facilmente colchettu da un arbulu incantevule. Nota chì a pianta matura si face 6-8 simpensii dopu a polinizazione. Piglià e sementi in u piriu da u fini di l'estiu à u principiu di u vaghjimu. Hè impurtante ùn mancà u momentu quandu e caselletti saranu marroni è aperti. Per cultivà l'anziani cù i pezzi riisciuti, u materiale di santevule assemblatu hè assicuratu currettamente à una temperatura alta di 30-35 ° C, mette in un saccu u tenda à una temperatura di 2-4 ° C.

Pi principià è crescita attivà u postu, u sembra è cura in a terra aperta, significa criatu di e cipolle di e piante. Fate cusì cun una quantità di règuli:

  1. Prima, sterilize i corsi di piantazioni, l'altura chì deve esse 8-10 cm. Utilice l'alkoolius medica per questu scopu. Per purgà a terra, deve di scorcheru cù una solu suluzione di potassi è impregnà in mezzu una ora in un bagnu di acqua.
  2. I Seeds si abbiate in u stimulatori di creazione , per esempiu, in "Kornevin". Certi lorigerici cunsiglianu i pre-stratificazione è piglià e manni per 2-2.5 mesi. à u friddu.
  3. Cuminciate à sementu e manciari megliu in April o Mai. Rete u cuntinuu cù u mischju di drenagiu è di a terra. Spread the seeds, pruvatu à fà 1 pc. Cima cù una strata di terra, 5-7 mm di grossa.
  4. Pìccule u pezzu u pianu è purga. Pone u ghjurnale annantu à cima, perch'ellu assume l'excusità di umidità, è cogliu u cuntinuu cù film o vetru.
  5. Pujene u cuntenenu in un locu induve a tampiratura ùn sia micca sottu à 18 ° C, ma micca più di 25 ° C. I Seicorni aghjunghjeranu in 2-3 simane, a cume ma ùn scurdate di acqua per u sughjettu. I Plantini ùn vi scupene micca in i rayi chjudi di u sole. Daily airing. Quandu i foglie è i pianti di piantaci sò più forti, pudete pattene i alloghji in a terra aperta.

A pianta aghjunghjera una risidenza

Questa varianti di cultivazioni sò simplificata in paragunà cù a piantazione di e sementi. Per inizià una ospitatore, cultivà è cura in a pianta aperta, piglià in contu e seguenti reguli:

  1. Hè impurtante prestu attenzione à a qualità di e razziali, affinch'elli ùn deve micca putente, danuviu è sopra l'assecatu. Anu avutu bisognu di almenu duie cappiusi di creazione.
  2. Prima di cultivà in a pianta aperta, fate puru aduprà u materiale di piantazione di e razzi danubbati è trattà cù i mezi di u pudere di l'arganu è u fungus.
  3. Idealmentu, se u tarritoriu per u sembra hè preparatu da u vaghjimu. Per fà quì, fate elle cù l'humus o compost e dig. Se ùn si puderà micca fà, aghjunghjendu i fertilizzanti cumplessi in ogni pezzu di pianta.
  4. Quandu i radichi cresce horizontale, aterendu l'alloghji in a terra aperta si deve esse realizatu in fossi. A distanza annantu à i picculi varietà chjamate ci vole à 20-30 cm, è per altitudini mediani è altri à 40-50 cm. In u fossu, fate un munimentu in u centru è ponete e razzi diffunditi nantu à questu. Fate u terra, affinchendu u racoltu ùn hà micca più fundatu. A necessità in u fini cusì tutti i vintu.

Quandu si mette u cumandante in un terrenu apertu?

À u primu pianore per e radichi o soghji, i tempi assai bassi ùn ponu vede micca, per quessa hè necessariu di cresce a cultura di a pianta in a pianta aperta da a prima primavera. Un altru periudu adattatu hè da a fini di l'aostu à settembre prima. A pianta anziana in a primavera in a terra si porta esse stata cumandus di tutte e regule. Nota, se i radichi ci fù compru in Febudu-Marzu, andavanu esse stampatu bè. Hè cumpratu risiculi fucinate à a turba uperna umana è ponu in una bagicula di celofani cun ventilazione. Tenevi in ​​u frigorinu o in u soterranu, u principale hè chì a temperatura ùn caduta micca sottu à + 1 ° C.

Hosta - landing site

Per un bonu sviluppu di a cultura herbáceu, hè impurtante selezziunate u situ di cunfurmità per u sughjettu, per questu da valore chì u cilestru hè una cultura d'ombra. Pigliate à quandu abbandunà a cundizione d'uspitaleri - a più ligera a folla vicinu à l'arbulu, più ch'eddu devi u soli. Quand'ellu sceglie varietà verdi scuri è blu, preferenza hè datu à l'area in l'ombra. In altri casi, solu mantene u sole da l'arbureti in a terra aperta, chì questu puderà pruvucà.

Per u cultivo di l'anziani sanu, u pruduzione è l'assistenza in a terra aperta devenu cunceta qualità di a tarra. Eppuru ùn hè micca esigenti nantu à a tarra, hè megliu dà preferenza à l'humus loam, in quale l'acqua ùn stalla micca stagnate. Se si scelta un situ cù u soffiu sò podgolicu, hè cunsigliatu per aghjunghje humus, sand è fertilizzanti minerali. Pigliate chì quandu u pattinaggiu in i chjassi rossu di u locu anu più longu è spessu tortu.

Hosts - cura è cultivazioni

A pianta ùn si pò esse chjamatu esigenti, ma à u stessu tempu per un sviluppu currettu, hè necessariu di piglià un numeru di reguli:

  1. Curingu di l'ussidatichi necessitanu incluitu tutale di a morta di regula è sferimentu periculuicu di u tarrenu per assicurà l'accessu à l'ossigenu.
  2. Per fà u cispùscenu neater, caccià i foglie u pilu amaru è i ghjovani ghjovani di i fiori.
  3. In un locu, u cumu in a terra aperta pò creci à 20 anni, ma in modu chì l'arbulu ùn crede micca troppu, in 3-4 anni dopu à speranza, hè necessariu separà a ghjuvane figliola.

Curingu di l'anziani in a primavera

Dopu avete invernu, hè difficiule per avvisarii novi rimessi ancu in u maghju, per questu hè impurtante riceche e male. Assicuratevi caccià u babbu per assicurà l'accessu à u sole è u calore à a pianta. Invece di un invitatu in a primavera à a dacha necessaria esercitiva di fertilizazione, perchè pudete aduprà abbrustrativi per fiori è corsi décuttivi. Per aghjurnà u prucessu di vende di edità, pudete acqui l'arbusti cun una suluzioni di nitrofosfatiu, perchè per ogni 1 m2 devenda 30-40 g.

Curingu di u postu in l'estiu

In u tempu cume hè impurtante per assicurà chì a terra ùn ùn secca micca assai, perchè l'acqua hè realizatu un ghjornu. Hè bisogna sia abbundante, ma neat, perchè un forte afflittu ùn difumetta a terra è rumpia e foglie. Finu à a fine di lugliu, hè utili a trasfurmà di fertilizazione cù una suluzione di Mullein o fertilizzanti cumplessi. Curingu di l'anziani in l'estiu in u pianu chjude implica a rimuzione di pedunculli novi, altrimente a folla divergià è l'arbuli s'alluntanci. U vignettu aromaticu pò esse spiranza.

Curingu di u postu in u vaghjimu

Per prutezzione di a pianta da i ghjàllichi di l'inguernu forti, hè necessariu di coperà l'arbuli. Prima hè bisognu di taglià u fogliu, perchè un grande sbagli hè di fà lascià pè sirviva mulch, perchè u risultatu hè un cattivu di malatie chì pò esse anchissi arbusti. Per priservà l'anzientu, u sembra è cura in u sular apertu implica tagliatu a foglia, ma deve circate necessaria per passà.

Comu abbinate per l'inviu, utilice rami spruce o turf. Hè cunsigliatu per primu di disinzià l'organichi selezziunati per mulching , per esempiu, aduprendu u pane di tabacco ou "Fitosporin-M". U cultivo di l'anziani in u pianu apertu pruibite a realizazione di l'alimentazione di u vaghjime, perchè a pianta pò esse frozene. Un altru tipu - dopu à u fioritu, fate un'offerta per rinfriscà i pedunculli per chì e zitelli ùn sò micca tempu di furmà, è a pianta havi u tempu di rinfurzà a so forza per invierte.

Curingu di l'anziani in u giardinu - cumprumissu

À l'arbulu apprigatu cù u rivolottu di foglie è micca malatu, hè cunsigliu per fà u fertilizante. I ghjillaghjeriati sò cunsigliatu per aduprà a fertilizazione obligatifa duranti u piriuu di u crescente attivu, durante u ciuroni è dopu a so cumplitamentu. In u cura di l'alimentariu chì si manca in a primavera è l'estiu deve pussutu in a so cumpusizioni nitrogenu, potasio è fòsforu. Hè valtu per u compostu di u vegetale è di l'humus, ma hè megliu di fà quandu u pianta. Hè impurtante ùn mancassi cun fertilizatori.

Agrieddi di cultivo - rizzi

Per mantene a bellezza è u bonu criatu, hè necessariu di rializà abbastanza abundante. In a terra aperta, a regola hè ricunnisciute à a matina per evitar cantà e fogli. Riinturi l'ospiti è a curaggiu in i calzi climatichi corsi, perchè l'urdinariu di u fluidu hè ricumandatu d'aumentà. Hè megliu aduprà acqua stagnante, chì ùn deve esse friddu. Sperate, se i pianti hà fughjiti i pumati di e foglie, questu hè una quantità insutamente di umidità.

Cultivazione di l'anziani in a terra aperta - ripruzione

Per aghjustà u nùmeru di piantazioni in u vostru area, pudete aduprà e soe è rizomi, è cumu fà cumu ghjustu hè indicatu davanti. A ripruduzzione di anziani, di pianta è cura per questu hè fatta da secunna à e norme agrotechniche, perchè pudete utilizà dui opulentai più:

  1. Riproduzione per cuttings. Cumince a travagliu da a mità di maghju à agostu. Utilice e ghjuchiedu cù fogli alla picca e razzi. Dopu à taglià i cuttuli, sguassate e foglie è pudete mette in un pignate dispostu. À u primu, pò esse blanfranchise, ma grazzi à a regula regularmente è a pulitura in pocu di ghjorni cumincià à sviluppà.
  2. Multiplicazione dividendu l'arbulu. L'anzientu cresce bè, di cultivà è cura nantu à a terra aperta seguita da a splutazioni di l'arburu. Implantar a prucedura hè in prima primavera o settembre prima. Divide in pezzi chjuchi, a cume principal hè d'avè 1-2 rosettes di foglie. Pujhe à i novi poni in i pani, prutezamente umidi, cù una prufundità di 20-25 cm. A distanza trà i piantagioni deve esse 30-35 cm. Primu, stà sicuru d'accentu l'arballi abbastanza.

Oghji in a giardinu - malatii è peste

A pianta anu bonu immunità contru diversità di malatie è peste, ma cù cura improprente in u sferimentu apertu, pò esse risultati i prublemi:

  1. Fillistikoz. Sta malatia fungale ponu detta annantu à u puntu di u culore rossu. U prublema prublemi rapidamente. A cura di l'albergu à a dacha implica a rimorca di e parti affettata, è spriveranu l'arbureta cù a droga "Vectra" o "Abiga-Peak".
  2. Gray rot. Prima, pudete cresce i cunsiglii di stampa, è in seguita, a lesione si stende à tuttu u pianu. A lotta a malatia pò esse cun l'aiutu di u fluidu di Bordeaux.
  3. A rot rotten rot. Cù l'expansione di l'umidità, e radiche scopre. A pianta affettiva deve esse scavagghiata, i razzii lavà è i sfracicate e scatuli privati, è poi trattatu in una solu suluzione di permanganate di potasio è si pitture in altre locu.
  4. Slugs. I parasitori afectanu e foglie, chì deixanu tracce di mucus seccu è picculi fossi. Hè difficiuli di cummattiri cun elli, cusì ponu a "Thunderstorm" caccia sutta a pianta è cogliu a plywood cun l'amatori per a notte. In a matina cullettite puderi.
  5. I nematodi decidi. I parasitimi riproduenu rapidamente è da elli in folla ùn sò lighjerite di tannera. I spazi infatti sò stati eliminati è disinfettati cù a suluzione formale.