Donna Denim Shorts 2013

U vistimentu di denim ùn passa mai di moda, è un locu spiciale hè occupatu da mutanni denim di donna. Oghje, denim cortez fashion 2013 - parte integrante di u vestitori di donne di ogni età. Una scelta enormosa di mudeli permette di sceglie l'opzione per qualsiasi tipu di figura. Questi ponu esse vistutu per un caminu, in la spiaggia, o in un club per una festa.

Un pocu di storia

I primi distrosi denim appeared in the 60's. Allora u fabricatore di jeans Wrangler hà liberatu una linea di vestitura, ma ùn hà micca causatu assai interesse da u publicu. L'infestazione di pupularità hè in l'anni 80. Hè da quì chì i mini-shorts parevanu chì sò dumandonu à stu ghjornu, per i ghjovani ghjovani è per e donne anziane.

Ma sapemu chì i mudelli ultra-brevi ùn sò micca incuntratu tutti i zitelli. Sì u so propiu di una cintura finta è e ghjambii longi, pudete sceglia sceglie chji stu mudellu. Inutili, vale a sceglie un'altra opzione, postu chì un mudellu forti cù scurzato ponu enfasi di tutte e difetti di a figura.

Salone di moda 2013

Quandu sceglite un mudellu di pantaloncini, i diseggiani ricustamenti di curazione di seguenti:

  1. Color. I culori pò esse u più diversu, da u celu blu è u biancu à u biancu è, in generale, tutti i culori di l'arcittu. Inoltre, per i pantaloni denim di donna in 2013, i diseggiani prupone totti tipi di stampi: verdura, craniu, crucie. In particulare in sta stagione, picanti è picanti.
  2. Decor. Stiletti di denim di moda in l'estiu di 2013 sò assai abbastanti cù rivelle, fringe, spine. Inoltre pò truvà a decorazione di u lacciu è u brodite. Cum'è decoru, stivalite, perli, zipper è i buttone sò stati.
  3. Longitudine. I so designatori ùn ci offerenu curti di parechji longhi. I mudelli di curtite sò offerte in culori scuri, è longu è finu à u ghjinochju - culori più ligne. Camelli brecce di denim 2013 - hè un suggetu pruduttivu super-sexy, invariabilamenti attrae l'opinioni di a mità maschile di l'umanità. U mudellu seduttante, supplementatu da numerosi voce è perforazioni ùn devi micca i passivate. Questa stagione, i stylistes ci ponu accuncià cunghje cù una cintura inchjata, decorata cù fille di buttoni, è ancu belli cun belli.

Cù ponu?

A varietà di mudelli di denim shorts primavera-estiu 2013 ponenu pussibule di purtarli casi in ogni locu è in qualse tempu. A primavera è u vaghjimu, i diseggiani prupone l'oghje di i pantaloncini bianchi 2013 cù u pantimediu di colore è l'argentu finu à i tacchi alti. Per questu u ghjocu cù una chjucca di coghju o una chaqueta, avemu una stata stata fatta. Un cuncepimentu cù una blusa ufficiale, una cardigan è un caprettu fedora - una scelta bona cronica, cù una tunica è sandali - un indispensabile ghjente per incredulisce cù l'amichi nantu à a spiaggia. Ancu ancora pertinenti per l'estiu di u 2013 i varianti di mutanni denim cun cimi brillanti, brusgii chicchi cu bianchi è ponti. Curati blu aranciaranu farà un settore cunventu cun una brusa cù una stampa fiurali, cumplementata da una chjaga d'istiva. A versione tradiziunale cù una camma bianca hè sempre popular.

L'accessori per i pantaloni bianchi, cum'è prima, i cinture di moda è i cinture sò dumandati, ponu esse anchi o rossi, lisci o feriti. Cume spessu in l'estiu, i scarvesi di culore sò usati in uce di u cinturione. Hè vale a cunzidire l'addizzioni in a forma di braccialetti, arazzi è altre ornamenti.

Sapere per denim shorts sò deve esse sceltu à u lume di u stilu generale. U calzaturi cù un pezzu largu o una wedge sò particularmente attraenti. Pò esse colore o sandali monofonii, calzarii di ballet di bassu fiori o ancu sapelli. Fashion 2013 fa denim shorts un elementu favuritu di una ropa di nudda.