Child offense

Tuttu a nostra vita adulta, un modu o un altru, hè intravindicatu cù esperimenti in a zitiddina. U offense per u zitellu hè un traumu psicologicu chì pò spuntà u mondu fràficu di a cuscenza umana. Hè bè, quandu era un zitellu, una persona era amata è respeta da i genitori in a manera chì era necessariu per ellu. Ma spessu sottu u cuntattu. I psiculoghi muderni anu longu à a cuncludi chì tutti i reti di u zitellu in l'adultu, in certu puntu, acompanyanu una persona in tuttu u travagliu di a vita.

In cundizioni difficili, quandu una persona ùn vede un modu da ogni situazione è si cunvolta à un psicoterapeuta per l'aiutu, un spécialiste experta pò aiutà à capiscenu a causa di un statu tali cugliulighjate à a so essenza chì si trova in u core. Ma ùn cambienu ogni rispunsabilità per u duttore. Dopu tuttu, hè solu una guida per i scuru scuru di l'anima, è una persona diretta intudumente in u direzzione ghjustu duvà aduprà à trattà a situazione.

Chjesa di i zitelli di i genitori

Hè bellu chì quandu i dui parenti ripigghiaru una parte diretta in a crianza di u zitellu . Ma più spessu ùn ci hè una situazione quandu u babbu hè presente solu formalmentu - riceve u dirittu à a casa è per quessa hè tuttu u drittu per fà a so occupazione piacevule in u so tempu favuritu. Questa persona, diventendu u patri, ùn cambia micca a so cuncepimentu di a manera di vita di a famiglia è crede chì u zitellu è tuttu ciò chì cunnessu hè u destinatu di a mamma, deve furnisce a famiglia finanziariamente.

I zitelli sperienze una bisognu psicologicu di a participazione di u babbu in a so vita. È ùn importa micca se u zitellu hè una zitella. Mancannu l'amore è l'attinzioni di u babbu regularmente, u zitellu serebbe appiccicatu à questa situazione è, esse ghjuntu un adultu, solu oltre u so babbu. Dopu tuttu, in tutti i moments impurtanti per u zitellu, ùn era micca quì. U Patre ùn hà micca sparte a gioia di u successu è u dulore di scunfitti cù u so zitellu. Addiventà un adultu, un omu nantu à u listinu mudellu hà custruitu è ​​a so famiglia - un omu diventa un dirittu, è una donna resignedly porta a so croce di una matri sola matrimoniale.

Ma più spessu, ricordendu i so averebbe figlioli, a mamma venga à mente. Dopu tuttu, hè fisicu è spiritualmenti cunnessu cù u zitellu da u mumentu di a cuncizzioni à a fine di a vita. Ùn importa micca quantu dura a mamma prova di esse bona per u so ziteddu, ùn pò micca esse perfettu. E i zitelli tiegne di fà offensiu à qualcosa chì un adultu ùn pensa micca seriu.

Ùn avete bisognu di esse perfettu - per avè una educazione superiore è cunniscenza numerosa in tutti l'arghjidi, per ùn avè avutu malatie malamenti è à sempre à l'altare in l'ochji di l'altri. Avete bisognu à esse tù stessu - una mamma chì anu avutu i sbagghi, chì, cum'è qualsiasi altra persona, pò esse in un malu l'ànimu è ghjustu à u zitellu. Ma avete bisognu di ricunnosce i vostri sbagli, micca solu per primu di tù stessu, ma ancu davanti à u zitellu, è senza rinunzià, senza furmazioni offenses per anni.

Qualunque sia i genitori sò culpabili d'avè u zitellu, l'offense di u zitellu contru i genitori hanu sempre adupratu, à più o menu strette. Tuttu dipende di a situazione è u zitellu. A psichje di u zitellu hè multifichiale è induve un zitellu scurdate di l'offenda in un ghjornu, l'altru alimentà in l'anima (cuncigente o micca), tutta a vita.

Per ùn ùn divintà una fonte di tutti malinzii per un zitellu, chì ellu incurà in l'adultità, si deve ammissu à sè stessu chì i genitori hanu ancu u dirittu di sbaglià. In un ambiente tranquillu dopu à u cunflittu, u zitellu spiegà i raghji di u so cumpurtamentu è sinceramente dumandate u pirdunu. U zitellu sughjurnate chì, anche tutti i so misdeeds, hè amatu è ùn deve esse vrigugnà per parlarà da stu forti.

Cumu scurdà l'insulte di i zitelli?

Letting go of your complaints ùn hè micca cusè faciule, sopratuttu si u cuntattu cù i genitori ùn hè micca truvatu in l'adultu. Hè vale aduprate in u locu di una mamma o u babbu è intende à capiscenu u so cumpurtamentu. U passu più raghjonu serà un dialogu trà e genitori è un zitellu adulte. Hè necessariu di voce tutti i so vivdi è agisce, ancu si i genitori ùn u vulete micca, è dumandate ancu u pirdunu. À u tempu, i rilazioni migliurà, siddu nun rifieghjanu u cunflittu, è pruvate à capiscenu tuttu. Per esse educatu i so figlioli, hè sempre valutate à mette in u locu di u zitellu è a più per pruvà a sperienze a situazione di cunflittu da l'altura di a so età.