U rolu di u babbu in a criazione di i zitelli

Oghje, u più grande rispunsevule per a criazione di i zitelli si mette nantu à e spalle di una donna. Pensate chì si mette in i giardini, insegni à l'scole, è in casa, à spessu, u papa preneu una postura passiva in furmà u caratteru di u zitellu, cunvince chì hè una donna. In ogni casu, hè impussibile di nigà a necessità d'educazione maschile.

U patri in a famiglia hà un rolu specialu. Prima di tuttu, u babbu incubra per u so zitellu una mostra di un omu - un defensor, un sustegnu, un cavallu. U rolu di u babbu in l'educazione di u zitellu hè ridduzzatu à u fattu chì u genitori hè per u zitellu un baluardu di a famiglia di a famiglia, u guardiastu è u protettore di a casa. Grazie à questu, i zitelli sentenu più cunfidenti, cresce psicologicamente più sanu, perchè anu una retabilità cuscienti.

U rolu di u babbu in a criazione di u so figliolu

A vita di u papà in a vita di u figliolu hè assai impurtante. Hè u patri quale hè per ellu un esempiu di corpu correttivu masculinu - cù rispettu à a so famiglia, a so amata donna, amichi, futuri figlioli. U picciriddu imiteghja, à una grandezza più grande, à u so babbu. U rolu di u babbu in a criatura di famiglia hè ridutta à u fattu chì un omu, da e grande, devia esse più disciplinante cum'è una mamma di so modesta. In ogni modu, senza manifestazioni di agressione è gravità eccessiva - altri u zitellu criscera in folla è amara. L'aiutu di u papinu è u ricunniscenza, u sviluppu di l'indipendenza, a masculinità è u rispettu per a donna - tuttu questu hè a funzione principale di crià u babbu di u figliolu.

U rolu di u babbu in a criazione di a figliola

Raising a girl hè un prublemu dilicatu è rispunsevule. U fattu hè chì crescente, a figlia aplica l'imaghjini di u papa in l'eletta un cumpagnu di vita, maritu, novu. U zitellu adoptenni puru u mudellu di cunstruzione di i relazioni mutiani trà a donna è u sposu à i genitori. Inoltre, u rolu di u babbu in l'educazione di a figliola hè quella, u fighjà à u papa, a zitella deve vede qualità chì facenu un omu un omu veramente. Dunque, u babbu hà da trattà a so figliola cum'è una dama, una principessa, cusì a crescita a so dignità femina. Hè impurtante per vede a zitella cum'è una persona, cunsultate, apprizziate a so opinione. Una figliola chì hè struitu in una atmosfera d'amuri, probabbilmente, diventerà una persona piace, simpatica, custruisce una famiglia forte è amatrice.

Raising a zitella senza pare

Ci hè quì situazione chì i zitelli crecianu senza l'amuri è l'attinzioni di u babbu. In ogni casu, l'educazione di u primu u so figliu hè necessariu in ogni casu. Per fà cresce una persona decente, a mamma vi cunducerà u zitellu cum'è un omu, anchi u fattu chì ellu hè ancu picculu. Preguite per l'aiutu in a casa, dà un mantellu, porte un saccu. Perchè qualchissia da a famiglia (aviu, ziu, fratellu anzianu), i amici sò un patrone rolu di u figliolu. Quandu si suscitava una figliola senza pare, l'esempiu di corpu correttivu masculinu hè cusì impurtante. Pò esse un membru di a famiglia, un padrino, un amicu chì li piace è cura per ella. Per evitari di prublemi cù u sessu oppostu, a mamma hà da dì à a so figliola nantu à a relazione trà un omu è una donna, dà ricerche di l'amore ideale.