George Clooney è Julianne Moore nantu à u settore di u filmu "Suburbicon"

Un annu annu, a premsa informava chì George Clooney avia avutu per sparisce un drama criminali. E ellu, cum'è direttore è coproduzidor, si fericava à l'attenti abbastanti famosi. À i roli principali in u filmu, George hà invitatu Julianne Moore è Matt Damon. Apparenzi, accunsenu, perchè unu d'elli, Moore, i paparazzi hè stata annunziata nantu à u settore.

Julianne è George si sò stati bè cù l'altri

Dopu i tradiziunali, a notte in supportu di Clinton è ei tistimonii di i bisogni di l'umanità in l'ONU Clooney hè un pocu spessu per vede in una cammisa, jeans, una capanna di baseball è sapelli. In ogni casu, questu hè chì George s'addivintò di guidà u prucessu di scelta. Paparazzi hà sappiutu di catturà u dialogu entre Moore è Clooney nantu à u ghjocu è, ghjudicamentu da u fattu chì e stelle sò constantemente riegghiati, allonu u travagliu.

Julianna hè stata completamente reincarnata in a so heroine - una donna chì stava in l'anni 50 di u seculu passatu. Un chintz bluffy vestitu cù stampata fiurali è una poche bianca è dettiru l'attrice una figura di un antu locu. Ma i scarpi sò micca cunfunditi micca solu i paparazzi, ma ancu parechji fanatichi. Per una certa raggiuni, Moore, a diversioni di i so culleghi, hè stata vistutu di l'ugg stilettini più naturali, chì ponu truvà in parechji di e donne di moda in u nostru tempu. Ch'ella era giudiziu di un dirittore o a ghjurnata di Julianna hè stata fatta è hà cambiatu i so scarpi, ùn hè micca chjaru. Anzà a sperenza chì ancu se u so brunteze prisentanu in u quadru, anu da esse fatte di età, perchè hè un elementu più impurtante di u vestitariu.

Leghje ancu

Mentri pocu hè cunnisciutu di a film

Hè cumu previstu annu dopu, u sparizzioni hà iniziatu in uttroghju 2016. E scènti principali si sò filmati in Los Angeles, perchè hè in questa cità chì i manifestazioni di a film si jova.

U prughjettu di u quadru "Suburbicon" hè chjucatu per u 2017 sottu u nome russu "U icona di i borghesi". A trama hè sempre mantututa segreta, ma Clooney hà dettu chì questu hè una storia annantu à una famiglia ordinale chì serà arrossa in una storia criminali. Dopu stu successu, a vita di i pezzi arrubbati cambiassi per sempre, è u teme, a disprezzu versu un altru, u chancheddu, a tradenza è a vendetta setturevanu in a so casa.

Scrittori di u ritrattu eranu fratelli Cohen. In più di Moore è Damon, i televidenti vanu l'Oscar Isaac, Woody Harrelson, Josh Brolin è assai altri attori famosi nantu à a pantalla.