Vocalista Beth Ditto hà criatu una cullizzioni di costumi plus-size

Unu di i celebriti, chì diceraghju "ùn deve esse assai ghjente bè" hè u solista di i Gossip americanu. Beth Ditto, una di i muses scandalizantes di Marc Jacobs, hà decisu di pruvà si propiu un designer di moda, è hà dettu! Eppuru chjucu preparava una cullizzioni di vestiti speciali per i so volumi, cum'è ella.

Hè nutate chì l'ultimi modelli ponu più prestu attente à e real, e donne viva, chì invitenu à l'espeta di e più di e chjude. In ogni casu, in u cummercializazioni ci sò ancu certu standard, avà parechji pezzi, è Betele Ditto hè più cusì un'ecedura, chì cuntene a regula ginirali. Ellu trattatu l'album per l'album, è l'annata passava u so debutione nantu à a catana in u bagnu di Marc Jacobs. Sembra chì Betele ùn pareva assai, è hà discorsu di pruvà cù un designer di ropa.

Leghje ancu

Un debut promettante!

Miss Ditto hà vultatu à u publicu di u puntuale, chì cunnosci in primu. Ellu dicidiu di farà chì e donne era bella è felice.

- Credu chì i biddizzi enormi si ponu perceive u so corpu à calmu è ancu esse fieru di e so forma redondeada. Di sicuru, e fimmineddi ùn volenu micca esse cumpletu, ma u puntu hè chì i so wishi ùn sò spessu mai realizatu. Diceraghju: ùn ci ne vogliu micca solu vistimenti grande, ma vistimenti chì sughjate a feminità è a bellezza, "u cantante hà dettu à i ripertorii da u Sunday Times.

Avemu suggeratu chì avete rivisentatu u lukbuk di a cullizzioni debut è feste a vostra opinion annantu à questu vestitu per i bughjiti impertinenti.