Tombi di Makronisi


Cipru hà largu a ghjustizia di l'attesa più grande, micca solu di i turisti, ma dinò di scientists, stòrici è archeologi. U fattu hè chì hè circundatu da trè continentori: l'Europa, l'Asia è l'Africa, chì ùn puderanu micca influenza a cultura di l'isula, a so storia: literally absorbé è unificà in sicuru qualchi tradizioni di tutti i cuntinenti. Ma ùn solu micca e persunalizazione geografica attrae i viaghjatori di tutte e mondu: in più di a natura unica è u clima favoreo, in Cipru un gran numaru d' attraversu , induve un locu spiciale hè occupatu da e tombi di Makronisos.

U più antichi tombi

I sipulces di Cipronia Macronisos sò situati vicinu à a spuneta più famosa di Ayia Napa è pertenenu à u periodu ellenistu è romain. Questu piumebreghju cumposta di 19 tombi, sanctuaries è cantieri sculputi in u rocca calcariu. Tutti i tombi petite sò assai simili à l'altri è rapprisentanu stanzi chjucchi cù diversi banci. Passi sò chjucu in ogni tombu, chì l'intrata chì, in regula, hè cuparta per una chjama caliza.

Sfurtunatamente, i tombi di Makronisi in Cipru eranu interessanti à l'archeologi negra chì praticavanu a maiò parte di l'intaglie. L'excavazioni uffiziali principionu in u 1989 è sò sempre tenenu, ma, anchi questu, l'intrata hè apertu per tutti i tempi. Duranti l'excavazioni si truvava ca i poviru mortu sò stati sipillati in sarcòfichi di arcane è foggi cerimoniali. Secunnu i scienziori, stu locu per e funerali fù sceltu per una raggiuni: era quì per 5 seculi prima di a custruzzione di i tombi chì l'icona di a Mamma di Diu era truvata, è e tombi di Makronisi fù cunnisciutu da u monasteru di a Santa Vergina Maria, chì era custruitu questu luntanu da queste locu in u XVIe seculu.

Cumu ghjunghje?

Per arrivare a famosa tombi in Ayia Napa, serà più piacevule per elli un caru o piglià un taxi.