Eterni di respirazione: yoga

Cù l'aiutu di u ioga ùn pò micca perde u pesu in una settimana, o ancu un mesi. Ioga attente è cunfidenza normalizate e funzioni metacrugichi di u corpu, è à a fine, dà un risulte impurtante. Ma ùn ci hè una astuzia chì pò purtàtevi più vicinu à l'uggettu - è questu hè respira à l'eserzioni di u ioga.

I exercici di respirazione più simplici in i yoga sò kriyas. Kriya hè u stadiu iniziale di e tecniche respiratori, precedutu da pranayama. Cù l'aiutu di questa pratica respirazione di u ioga, puderà esse travagliatu assai intensu nantu à u sistema di a scuppetrici è di eculura. Ma a so coherenza determene ancu l'assimilazioni favorevuli di l'alimentarii è a purificazione puntuale, completa di u corpu da i prudutti di decadenza, e toxine.

Eserciti

  1. IP - à pusà nantu à u pavone, peri in a mezza ghjalla o à pusà à turcu. E mani sò chjinati in i so ghjinochji, i dete (grande è indice) sò cunnessi in un mudra. Rindite u largu chì respira. Relax your stomach è abbia l'aria. Exhale relaxed with all the body, à a fine di l'exhalazione, u stomacu hè inturnuatu.
  2. Ci cuncintra in u spaziu trà e cigliu, apre l'ochji, susciteghja a manu ghjustu, presse l'indici è i dete medius à u palme, è cercate u nostrilu ghjustau cù u polu. Cercle i vostri ochji, respira in profonda cù u nostru u luggenu, ùn espagna micca, presse u vostru ditte cù a nostru left. Exhale, è da aspirazione in u nostru.
  3. Cerere u nostru in a righìla cù u to pulenda, exhale, inhale - left, close the nostril left with a finger anu, exhalate, inhale - right.
  4. Alternu a respirazione di u nostru di a manu dritta è a left. Hè u respiru lunar-lunar, u Sun hè rispunsevule per a mità di u corpu, a Luna per l'abbandunatu. Quandu s'inquiutate è exhale l'orella narrata, imagine chì un corrente rozu cálido, bianco rossu sviluppeghja u vostru corpu da u fondu. Quandu travagliassi cù u nostru ubligatoriu, un corru di blu-argentu si flutterna.
  5. A respirazione deve esse practiced until you can abstract from the whole terra, sminutu à un statu semi-meditativu, è ùn pudete micca rapprisintà i jungii di u solidu è lunar flussi à u vostru corpu.
  6. Quandu site fatta, posi a manu nantu à u ghjinochju è seguite a so respirazione forte è liberu cù l'ochji chjusi.

À quantu ùn vulete perdà u pesu urgente, pruvate micca di centru di l'attinzioni annantu à u risultatu. U ioga ùn hè micca una razza per un trofeo (sviluppata a musculature, slanterness, o ancu a salute), ma u prucessu, a via, sopra à quale fate per voi stessu assai scuperti bè, diventà u vostru corpu da un altru, unitu desconegitu.