Power Yoga

U iocu putenza hè in u 1995. U creatore di u putere yoga hè u Americanu - Beryl Bender Birch. In principiu, tutte l'asanas di u putere yoga sò stati tomati è ligeramenti mudificati da l'ashtana di vinyasa yoga, perchè B. Birch hè accusatu di plagiu, è in più, hè ancu in tissuti u so famoso surname - "Bender".

I complexi iniziali di u putere yoga ùn sò micca assai diffirenti da e primi classi in hatha yoga: avete da sviluppà i ghjorni è i bracci, back and hips. Tuttu chistu, per fassi più liberamente propriu u vostru corpu, "cunvinzione" cun ellu, per passà a dinamica.

I exercici di u putere yoga per i studienti più avanzati sò realizati precisamente dinamicamente. Forsi, questa hè a raghjoni di una alta popularità di sta mutivizzioni di u mutivazzioni in America - un risultatu rapidu, risistenza aumentata, musculi furmatu.

Eserciti

Avemu da piglià u settore più basu di esercizii per u putere yoga, perchè, prima di tuttu, vi hà un sensu benissimu per u vostru corpu.

  1. Pogghiassu e nostre mani in u lock è stende. U coccicu fù relaxatu, pudemu simmu imaginate chì avemu assicutanu a cuda in questu, cum'è un cane spavintatu. Dinamichiamenti - vi relaxà è aghjustemu a "cola" sottu à noi. E stradunata longu à u partitu cù a "cuda" prutetta.
  2. Vultemu à u centru, primu in fronte, parallelu cù u pianu. Tire a pelvis allà di u lintonu. Si andonu, è pusonu. Si sò stati nantu à i so dritti, allargò e so sporta, è si ritiru à una pusizioni parallella à u pianu.
  3. Eppo si fracicate è pressu i so capelli à i pedi. E stinciati. U mobili cullucati, si sò stati in parallelu, i coglie i pedi. Curniette nantu à u pedicurale, i ghjinochje si detechute, nanccia in u focu. Portemu u pesu di u corpu per avanà à stretchè u massager.
  4. Giratu i cadenti fora, pusonu a pelvis nantu à i tacchi, i ghjinochje à pusà. Alignate a vostra volta, stràccia a manu fora di u pianu.
  5. Da l'appiccicò pianu prima, stinzanu li nostri armati capunanzu, i nostri peri anu riunitu assemblatu, è poi stirenghje torna cù a nostra spina.
  6. Cunduti in u centru, cunnette. Mani in l 'appiccicatu, ghjustu u vostru ghjinochju, stinzanu. Arrassamu benamatu cù una volta rounded.
  7. In parte nantu à i vostri pedi, rotanti nantu à i vostri puntelli, apre a ddi. Oghje è fate a pusizione. L'abdomen hè stintatu, a spine s'estende in altizza.
  8. Partìimu nantu à u pavone, i peri chjappi. Hands stretch forward, dete intégralement assemblé, u coddu stinnilicchiatu. U palme hè larghevule per spalla, i spaddi sò stati tretiti, a volta hè diretta. Avemu travagliatu solu cù i maghi, a calma i palme hè in pusata per rinvià. Fingers sò stati, ùn lasciaraghju micca.
  9. Ognemu i nostri passi senza cambià a pusizione di a manu. Bajate i vostri ditte e torna ritorni. I dittati sò putenti è stinnilizate finu à a fine.
  10. Cumparammu i nostri findi è i mani in pugni. A pusizione di e mani ùn cambia micca, u codice hè stesatu. Baffè i nostri fistini, sullivate.
  11. L'omu righìanninu davanti, cù un omu pussibuli di l'imaghjini imaginate quantu aghjustemu una bola di gomma in i nostri ditti. Fate a tagliitura cù i vostri ditte, cum'è s'ellu fermamu u ballu.