Filusufìa di u Yoga

A maiò parte di e persone accentanu à u yoga cum'è una fitness , una manera di perdiri prossimu / ricuperà, sviluppà flessibilità, migliurà a salute. In questu nurmale, ùn ci hè nunda di malu, sia avete a sapiri chì voi cumulerà solu a superficia, a "pelle" di u ioga. Hè cun u sviluppu di a flessibilità è a forza di i musculi chì u cumprinzamentu di a filosufia di u ioga puderà cumencià, ma, sfortunatamente, in a maiuranza di i 40 millioni di persone implicati in yoga, "l'illuminazione" ùn hè micca vinutu.

Mentalità è respira

Sì di parlà, anatomicamenti, u livellu prossimu di a cumpendenza di yoga hè a mentalità, respira, cambià di modu di modi. Questa hè a carne è u sangue di u ioga. Avemu migliurà a nostra forma fìsica, hà amatu à sente u nostru corpu, sintinu. Cumu ste cambiamenti, cambià cambià a nuzione di a moralità, un sensu di diveru, un stile di cumunicazione cù a ghjente.

Vela di yoga

Ma a filosofia indiana di u ioga va ancu più profonda, pudete dì "l'anima hè ghjustu". U so core hè una trasfurmazioni prufonda di a parsunalità , per mezu di a realizazione di a so natura divina, a trascuranza di a natura umana.

In ogni modu, per capisce questa filusufìa di ioghi di profonda, avete bisognu di capiscenu a cultura di l'India antica.

Dunque, videndu a traduzzione di u terminu "yoga" solu, avemu una traduzzione litterale di "disciplina spirituale". In Induismu, u ioga hè cum'è misticisimu trà i cristiani o a servitorii in Ghjudaismu.

In l'India, cresce chì u mondu hè multiplicatu, in a so integralità hè "Brahman" - una manifestazioni di trascendenza. A nostra rialità, u nostru munnu teru hè solu unu di i costi visibili di u mondu.

In Raja yoga, a rilazioni trà l'omu è a natura si spiegà. Hè u "I" è u "cosimu", e duie causai opposti di a Realità. In principiu, u yoga pò esse cunsideratu da l'ànima back to its pristine nature. Eliminazione l'aliminazione di l'omu, u yoga dà l'oppurtunità di rinvià a so verità una natura cumplessa chì ùn cunnosci micca e facite di u corpu è e località.