Asanas of hatha yoga

Bastamente, hatha yoga hè esemplamente u tipu d'attività fisica chì imaginamu yoga in generale in a nostra imaginazione. L'Asanas di hatha yoga hè u settore più detallatu di positi ioggi, è hè per quessa chì tutti i principianti sò cunsigliati per andà à hatha yoga.

In u hatha yoga ùn sò micca asanas complexi. Questu yogiu hè, cumu era, creatu per cumincià u viaghju à u mondu di u iocu, per sviluppà u corpu di l'studiente senza una vita spirituale è fisica inutile.

Prima, hatha yoga era veramente un modu per l'illuminazione. Oghji, cù a popularisazione di u ioga, hè statu pianu puri fìsicu. A causa hè chì i maestri di yoga in u passatu si trovanu u mumentu giustu per suscitarà a kundalini d' energia. Avà, se vulete sapere di qualcosa à pocu à a fìsica, avete da turnà à Sahaja Yoga.

Ma u hatha yoga hè veramente a popularizazione più frequente, cumuni è cunnisciuta di ioga. A causa di u fattu chì ùn ci hè micca bisognu di adherite a sequenza di l'asanas in hatha yoga: sè ùn avete micca ottenevule nantu à a testa, pudete attravirsà u pruvà altre asanas basta di hatha yoga.

Asan hatha yoga complexu

Prima di esse realizatu u cumplessu cumè di u hatha yoga, si senti squatitu, calma a mente è deside a felicità à tutti l'essiri viventi in l'Universu. Ricurdativi di tutte e grande maestri di u ioga - dumandanu per a prutezzione è l'assistenza in maestru di yoga.

  1. Chjapperà nantu à u pianu, cun una ispirazioni tira e mani darrere di a testa, cun un'annatulazione in u luggerà è aghjunghje cù un pezzi di cavichje. Assicuratevi chì i vostri genolli ùn pasquende. Dacci in l'energia correnti. Questu impatente eliminà e malatie chì si sorgienu in l'abdomen.
  2. Pose di cobra - impone a to belly nantu à u pavone, dà a manu, mani sutta e so spalle. Ascultà l'aspettu, eppo u capu, frendu u coddu, da volta, mani, aiutate à freni più drittu. Fix the pose e torna à u PI in u listessu modu.
  3. Posavi nantu à i peri maggetti, rinviate a to back, collu è capu. Agghiunciu u poveru di una mano cù u palme di l'altru. Pigliate un respiru intensu è si sminente à l'exhalazione, toccu a frunti di a terra. In questu locu, i iogui renuncianu l'illusioni. A listessa pusizzioni pò esse fatta in a pusizioni di lotus.
  4. Pettendu nantu à i pedi, stendi i vostri bracce, aspirazione à u pienu tutto, cun una mammine rinchissa è pigliate i turmidi. E li gammi sò stati raghjoni. A questa postura fa permettà penetrà in l'internu è guariscenza u corpu superiore da parechje malatie.
  5. Pose a cipolla - mettite nantu à u to stomacu, fate i vostri ghjinochje, pigliate i turmidi cù e mani è stà in questa pose à sente chì l'energia di l'asana hè allora. Allora accumincianu a peddi indefiniti in i ghjinochji è a caverna in u spinu. Questu postu trattà e ghjunghje di e mani, è anch'ella abbrucianu karma negativu.
  6. Purtate nantu à i dui ghjinochje è e mani, è tombuleghja cusì chì a testa, i bracci di armali eranu in terra, cum'è un gattu rossu sottu à una fasa. A questa postura hè bisognu di un bellu pezzu, perchè l'energia da a pelvis viaghja in u capu. Asana aiuta à guariscenà l'intestinali è l'stomacu.
  7. Posa à e so perte ciaccate nantu à i ghjinochje, rinviate a to back, collu è capu. Tira u pedunculu isulatu sottu u ghjornu di u ghjornu di u ghjornu, ghjucate u coddu, u ritornu, a testa à left. Questu asana elimina i malatii di a spina. Allora ritornu à l'IP è ripite l'asana nantu à a seconda stima.