Scandalista razzista à H & M: U Weeknd ùn vole più di cooperà cù questu marca

A famosa marca sueca H & M, chì fabrica è vende a ropa, hà torna in u centru di u scandalu. U prublema hè in u catalogu online puliticu incorreczione di i prudutti di a cumpagnia.

svegliu sta matina scucchiarii e vargogna di sta photo. Sò offisu è ùn sarà travagliatu cù @hm ... pic.twitter.com/P3023iYzAb

- The Weeknd (@theweeknd) u 8 di jinnaru 2018

U fattu chì H & M mostra claramente i tendenzi malsani, cridava l'attenzione di l'utilizatori di i riti suciali. A grabazione vide in Twitter. I nivula di l'intratteni di Internet hà nutatu una foto di un zitellu negru vistutu di una cammara verde cù a inscription the Coolest Monkey in the Jungle. Pudete esse traduce "Un monacu più chjappi in a jungla".

Hè chjaru chì sta storia di suluzione visuale hè assai offensiva, perchè parechje ghjente anni fà, i bianchi sò stati trovati per paragunate cù i scimie.

Hè una besta per u so successu, o avianu i marketing di a marca Svedese ùn deveru micca vistutu?

L 'disulazioni è cunsiquenzi negattivi per a marca

Certu, a gestione di l'impresa ùn pudia micca ignurà a résonanza chì era causata da una scena ambigua. U ritrattu cù u zitellu hè stata sguassata da u situ, ma sta cummercializazione hà prublemi cunsiquenzi per a cumpagnia!

In a reta scurdata ci era ancu cunsultate da H & M:

"Avemu fattu pena di sta foto chì hè stata presa, ùn spiranza chì stavene per esse stampa. Avemu digià eliminatu sta stampa da tutti i canali di a cumunicazione, u prossimu passu hè a rimorca di a merchenzie da a reta di a cummerciale ".

In ogni casu, i prublemi sò avè principiatu - rapper The Weeknd, un nativu di l'Etiupia, hà dichjaratu chì era breaking relazioni di cummercializazioni cù a marca. L'ultima coleta culletta di The Weeknd è H & M hè stata liberata pocu mesi fa. Sembra que serà l'ultimu. Eccu ciò chì u musicista hà scrittu annantu à questu nantu à u Twitter:

"Sugnu a matina, partenu in Internet, è quì hè! Aghju avutu una sana sanu di emozioni, cumprendu i scupi, disappruverà, a vergogna. A mo cooperazione incù H & M hè finitu ".

Nota chì a marca H & M hè famosa per coperà attivamente cù famusi disinazioni di moda è famosi. In parechji volte, sta cumpagnia pruduce vesti in comunu cù Carl Lagerfeld, Roberto Cavalli, Madonna, Kylie Minogue, Lana Del Rey è Katy Perry.

Leghje ancu

Hè bisognu di ricunnosce chì i fabricatori tessili sudu ùn pare micca pussuti d'apre da i so sbagli. Allora, in u 2015, eranu già accusati di chjamà i mudelli bianchi - i purtatori di l'affari pusitivi di a so marca. Inoltre, ci hè una parolla in a so sucità chì H & M utilizeghja u travagliu nant'à i so centri di produzzione situati in i paesi d'Asia sudasiinense senza restrizioni.