Greta Gerwig è Mira Sorvino refusà à trattà cun Woody Allen per accusatori di fastidiu

I peccati di i ghjovani di u famosu direttore di Hollywood è u long-liver Woody Allen ùn li daranu restu à i nostri ghjorni. In u 1992, in quellu tempu, l'ex esposa d'Allen, Mia Farrow, accusò d'accusa di una ragazza di 7 anni, a so figliola adopta, Dylan. Allora u tribunale hà micca truvatu pruvucenza di a culpittura di u dirittore, è ellu stessu parlava in a stampa cun una lettera aperta in u quale hà scrittu annantu à a so innocenza à u crime.

Naturalment, u Effectu Harvey tiveru u passatu, è l'annu di 82 anni dirigit una nova onda di negatività.

Attrici contra u dirittore cù una reputazione spedizione

Quelli chì sò dui attrìbi chì, in e diverse tiempi, coperti cù l'Allen prolificu, dicenu chì ùn anu mai si traballanu cun ellu. Hè nantu à Greta Gervig è Mira Sorvino. I donne anu abbandunatu i prughjetti potenzali di l'allen simultaneamente, ma in modu indipendenti di l'altri.

Mira Sorvino, una attrice chì ùn era micca teme di parlà di l'assetoriu unu di i primi, tocata à l'Allen "Gran Afrodite" (1995). Greta Gervig, appiccatu u Golden Globe per a direzzione "Lady Bird" questu annu, ghjucò à u metru di l'Allen in "The Roman Aventures" (2012).

Ancu Herwig ùn hè micca stata immediata di risponde à e dumande nantu à a so pressa à a so rilazioni à Allen, ma, dopu avè pensatu, era ripe di cumendarà:

"Hè solu a mo scusa - se a cunniscite a biografia di u direttore ùn avè micca avutu toccu à questa filmu. Ùn avemu micca intersettutu à u settore è in u futuru a situazione ùn cambia micca ".

Pruvucò una nova onda di negatività attraversu u ricunniscenza di u cinematographe anciano di a so figliola adopta di Dylan Farrow. Greta Gerwig hà cunsideratu chì ella hà sappiuta in a "u pienu criscenti di una altra donna," è capisce cusì "percentà u so core".

Leghje ancu

Cumentale di l'attrice è di u direttore ùn hè micca ignucatu da Dylan Farrow, espriu gratitenza à Greta per u so supportu in a pagina di Twitter.